סמנטו - ניסור בטון

משפצים? צריכים ניסור וקידוח בטון? כך תעשו את זה נכון ותוזילו במחיר

שיפוץ לרוב אינו דבר קל והוא כולל לפעמים ביצוע של כמה פעולות אגרסיביות, מלכלכות ומרעישות. אחת מהפעולות הינה ניסור בטון. אבל כיום יש פתרונות טכנולוגיות יעילות מאוד לניסור בטון וקידוח בבטון. סקרנים? ואיך זה חשוב לפרויקט שלכם? הכל בכתבה שלפניכם:
סמנטו - ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

לעיתים שיפוץ מצריך להוריד קירות בטון ותוך כדי כך מבוצע מאמץ ליצירת תשתיות חדשות על פי רצונותיו של הלקוח. בעבר בכדי לנסר בטון הייתה דרך יחידה לעשות זאת והיא הייתה באמצעות כלים שלא הכרח מתאימים מראש לעבודה עם בטון כמו מסורי דיסק, פטישים כבדים וכו'. כיום, פעולות אלו מבוצעות על ידי מכשור מתקדם וחדיש המצופה באבקת יהלום, ובאמצעות ציפוי זה ניתן לבצע ניסור בטון בכל סוג של בטון ובכל עובי.

היתרונות בניסור בטון:

  • פחות נזקים – עבודה מדויקת תפחית את החלקים שנופלים באופן בלתי צפוי עליהם או על עוברים ושבים בקרבת העבודות, וכל זה כדי למנוע פציעות ונזקים לאדם ולרכוש.
  • פחות לכלוך – מסורי ומקדחי יהלום פועלים באמצעות קירור מים ולוכדי אבק המונעים ממנו מלהתפזר לכל עבר.
  • דיוק – כלי העבודה הללו מעוגנים לקיר טרם תחילת העבודה בתכנון מראש ומביאים לתוצאה סופית מדויקת ביותר.

 

איך תדעו מה סדר גודל המחירים של ניסור בטון ותמנעו מאכזבות והפתעות?

  • אורך הניסור מטר רץ. ככל שיהיה  בפרויקט החיתוך יותר מטרים, המחיר למטר יופחת בהתאם.
  • עובי הבטון המחיר משתנה כמובן גם לפי העובי של הבטון. ככל שהבטון יהיה עבה יותר המחיר יהיה יקר יותר בהתאם לציוד שידרש.
  • שירותי פינוי – חשוב לוודא כי החברה שמבצעת את הניסור בטון נותנת גם שירותי פינוי הפסולת הכבדה והמסורבלת. בדרך כלל פינוי הפסולת הינו בתוספת.
  • מנוף יש מקרים שבהם לא תהיה גישה למקום אליו יש צורך להגיע על מנת לפנות את הבטון המנוסר ולכן יהיה צורך לפנותו במנוף מיוחד. הצורך והשימוש במנוף יחסוך לכם זמן יקר וימנע כאב ראש ונזקים לכן חשוב לקחת אותו בחשבון מראש ולא אחרי הניסור.
  • בטיחות והנדסה לפני שאתם מקבלים החלטה על ניסור קיר בטון חובה להתייעץ עם מהנדס או קונסטרוקטור שיעיין בתכניות ויוודא כי אין מניעה בטיחותית בביצוע העבודה.

 

חברה שמתמחה בשירותי ניסור בטון תדע להתאים את סוגי הכלים לסוג העבודה.

מסור חשמלי

המסר החשמלי הוא כלי יעיל ושקט יחסית והתפעול שלו הינו קל ונוח. הוא יהיה מוצלח לשימוש בעבודות קשות והוא בהחלט יספק את המענה.

 

מסור בנזין

מסור בנזין הוא מסור נייד ולכן הוא מבוסס על דלק בלבד. לכן נראה אותו יותר בשטח. אבל, בעבודות גדולות ומורכבות יותר ולא בעבודות קטנות. כשעודים איתו, צריך לקחת בחשבון את העשן והרעש הרב שהוא פולט.

 

מסור הידראולי

מדובר במסור עוצמתי שמיועד לחגורות וקירות אבל, כבד מסורבל ומיושן שנראה פחות בשימוש.

 

כבל יהלום

מיועד למשטחים ארוכים עובי מעל ל-90 ס"מ שלא שייך לחתוך אותם עם מסור בגלל האורך שלהם. מדובר בכבל מיוחד שעשוי מיהלום שמשתפשף במשטח ומנסר אותו לכל האורך. מדובר כלי משוכלל יותר שבודדים כמוהו נמצאים ארץ.

 

קידוח בבטון

מצוי בשימוש כאשר יש צורך להחדיר צנרת אינסטלציה חשמל או מזגנים וכו' ויש צורך בחור בעל קוטר עגול ומדוייק. הקידוח מתבצע באמצעות כוס על פי הגודל הרצוי שגם היא מצופה ביהלום ומביאה לתוצאה מדויקת ומועילה יותר מקידוח אחר.

 

יש לזכור! ידע מקדים ותכנון נכון ימנעו מכם עגמת נפש רבה בתהליך השיפוץ.

ולכן יש לבחור בחברה מתקדמת בעלת ניסיון שמתמחה בתחום הניסור.

תתחדשו!

סמנטו – ניסור בטון וקידוח בטון נותנים שירות מקצועי עם ידע וניסיון ענק בתחום ועם הכלים הנדרשים כדי לבצע כל פרוייקט. סמנטו נותנים שירות ניסור בטון באשדוד ובכל אזורי הארץ.

לפרטים והצעת מחיר:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן