בפעילות "מפרשים"

מאות ילדים וילדות נהנו מהפניניג ענק בימי חול המועד באשדוד | גלריה

מאות ילדים וילדות נהנו מהפניניג ענק ומסיבת תהילים יחד עם המרכז לצעירים "ילדי שגיא ויעקב" • הרב חיים אמסילי חבר מועצת העיר קצר שבח והערכה על הפעילויות

פעילות "מפרשים" מרחיבה את גבולותיה וגם ברובע א' פעלו בקרב מאות ילדים וילדות מסיבת תהילים והפניניג ענק, שמח ומיוחד שהתקיים במתנ"ס עוזיאל בחול המועד.

החל משעות אחר הצהריים הגיעו המוני ילדים וילדות למתנ"ס ונהנו מאטרקציות רבות כמו מגלשת ג'ירפה, חד קרן, ג'ונגל משולב, שלל מתנפחים ענקיים, סוס פוני לצילום כמזכרת למשתתפים, בועות סבון, ספוג עגול, ריקוד הבובות החסידי שהקפיץ את כולם, קפיצת דולפין וכל זה לצד מופע אקרובטיקה ואש מדהים עם "לייבל שמייבל" שהדהים את כל הילדים בביצועים מרתקים, אומן הבלונים עמי ידגר שיצר בלון אישי לכל ילד וילדה.

בתוך כל זה, הילדים הילדות בנפרד עשו פסק זמן וקראו יחד פרקי תהילים להצלחת חיילי צה"ל ולשחרור החטופים השבויים שיזכו לצאת במהרה לאור גדול לחיים טובים ולשלום הילדים קראו תהילים יחד עם הרב אילן גוזל רב המרכז לצעירים "ילדי שגיא ויעקב" כשבסיום בירך את החיילים והחטופים בתוך שאר עם ישראל הזקוק בימים אלו לישועה ורחמים.

הילדים והילדות זכו לפרסים יקרי ערך והפתעות שקיבלו, לאחר שהשתתפו באמירת התהילים.

הילדים שרו שירים כמו "בשורות טובות ודיבורים טובים", ועוד…

לאחר מכן בירך את שליחם של גדולי התורה הרב חיים אמסילי חבר מועצת העיר והממונה לחינוך תורני שנרתם לכל הפעילויות בחודש האחרון למען הציבור ע"י "מפרשים" עבור בני הישיבות וכלל הציבור בכל ימי חול המועד, כשבתוכנית בעתיד לקיים עוד ארועים רבים לטובת כלל הציבור.

במשך כל הערב, הורים רבים נגשו לרב אמסילי ברכו והודו לו על הפעילות העניפה שמשמחת את הילדים שהיו זקוקים לכך מאוד בפרט בתקופה האחרונה, עקב מצב המלחמה בארצנו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
משה
14 ימים לפני

כל הכבוד לרב אמסילי היקר

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן