במעמד רבנים חשובים:

עצרת השבעה לאיש החסד אוהב תור ולמדיה מאיר דהן ז"ל בבית הכנסת המרכזי במושב "נהורה"

ככלות השבעה של איש החסד, מוקיר ורחים רבנן, מאיר פנים לכל אדם, אהוב על הבריות המנוח מאיר דהן ז"ל, אחיו של הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית אשדוד, התקיים עצרת מספד והתעוררות בבית המרכזי במושב "נהורה״

עצרת ככלות השבעה

אולם שע"י בית הכנסת היה מלא קהל רב שהגיעו לאזכרה למנוח ז"ל. לאחר תפילת מנחה פתח את העצרת ונשא דברי התעוררות הרה"ג רבי יוסף שיינין שליט"א רבה של אשדוד, אחריו נשא דברים הגאון הגדול רבי דוד יוסף שליט"א בעל ה"הלכה ברורה", חבר נשיאות מועצת חכמי התורה, נשיא ממלכת התורה "יחוה דעת" ורבה של שכ' הר נוף, הרה"ג ר' יהודא דרעי רבה של באר שבע, הרה"ג ר' מאיר אבוחצירא רבה של הסיטי ורו"כ להוראה "תורה לשמה", ר' יעקב מרגי שר הרווחה והביטחון החברתי של ישראל, הרב יואל דהן מחבר סדרת הספרים "להאמין" שהנחה את העצרת.

הרבנים ציינו את מעלותיו של המנוח ז"ל שהיה דבק בתלמיד חכמים ואהב תורה ולומדיה, בחוכמתו ידע לקיים את המצוה הגדולה של כיבוד אב ואם במסירות שבל ניתנת לתאר בכל מאודו ממש, וכשהוקם התלמוד תורה "בית יוסף" באשדוד ע"י אחיו הרב עובדיה דהן, היה הוא מהראשונים שלקח על עצמו זכות להרים תרומה נכבדת בהקמת יסוד התלמוד תורה למען ילדי ישראל.

הרבנים שבחו את אחיו הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית אשר פועל רבות בכל ענין חיזוק וביצור הדת בעיר במשך שנים רבות ובדאגה תמיד להרחבת גבולות הקדושה והטהרה בעיר מתוך מסירות נאמנה, כאשר רק בשנה האחרונה זכה לשפץ מהיסוד מקוה טהרה כשבתוכנית לשנה הקרובה לבנות עוד מקוה טהרה מפואר בעיר.

לאחר תפילת ערבית התקיימה במקום סעודת מצוה, שבמהלכה נשאו דברי תורה רבנים כאשר מידי פעם ממשיכים להגיע מנחמים רבים ביניהם רבנים ואדמור"ים ואחרים המנחמים דרך הטלפון.

מחר יום שני לאחר תפילת שחרית, יעלו בני המשפחה על קברו בבית העלמין האזורי מושב "נוגה" שבדרום, לשם כך הוכנו חוברות תהילים ומשניות לעילוי נשמתו של המנוח ז"ל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אשדודי
1 שנה לפני

לא מצליח להבין את מסע היח"צ הזה סביב הנפטר והיושבים שבעה כאילו מדובר גדול ישראל שיושבים עובדיה דהן יואל דהן עובדיה יואל יואל עובדיה לא מבין …

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן