הפתעה מיוחדת

מה עשה הדיין של בעלזא במועצה הדתית באשדוד?

בהפתעה מיוחדת ללא התראה הגיע הדיין הגאון רבי חיים פסח הורוביץ רב קהילת חסידי בעלז וחבר בד"ץ רבני הקריות באשדוד, למועצה הדתית, עם כניסתו לבנין, ביקש לדעת היכן לשכתו של יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן.

הדיין יחד עם יו״ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן

משהגיע לקומה השניה נפתחה הדלת עבור כבוד הדיין הרב האורח, הרב עובדיה דהן שהופתע מדמות קומתו של הדיין הרב הורוביץ ניצבת בכניסה, מיד קם ממקומו לעבר הפתח ונישק את ידו ושאל מדוע כבוד הרב טרח והגיע למועצה, הרב היה שולח שליח והייתי מגיע מיד, הרב הורוביץ שתק למס' רגעים ונכנס לתוך החדר.

בסמוך לשולחנו פנה לרב דהן והניח את ידו על ראשו ארוכות ובירכו ברכה מיוחדת ואמר לו: "הגעתי לכאן בגלל הזכויות הרבות שיש לך, אתה מחזק את העיר בשבת כשרות ובתי הכנסת, בהרחבת גבולות הקדושה והטהרה, בבניית ושיפוץ מקוואות טהרה בעיר ברמה גבוהה, אתה זוכה לקדש שם שמים ועל כך מגיע לך ברכה שתזכה לכל הישועות אתה ומשפחתך, אתה שלום וביתך שלום ושתזכה תמיד להמשיך לפעול לשמור ולעשות".

הרב דהן התרגש והודה על הברכה החשובה, משם הרב דהן ביקש מהרב הורוביץ שיבוא לברך את מדריכות הכלות הלומדות באופן קבוע מידי שבוע בקורס מקצועי שאותה מעבירה הרבנית חני יעקובוביץ תחי' באולם הסמוך, המדריכות הופתעו מהביקור, הרב הורוביץ עמד בכניסה ובירך את כל המדריכות עם הרבנית ח. יעקובוביץ תחי' אשר עושה עבודת קודש בכל תחום הקדושה והטהרה.

הרב הורוביץ התרגש לשמוע על השגחה פרטית שהיה אצל אחת הנשים שסיפרה הרבנית יעקובוביץ שביום שמחת תורה, היתה באחד הקיבוצים שחדרו לשם מחבלים מרצחים, וכשהגיעו לחצר ביתה וראתה שכלתה אליה הרעה, מיד נכנסה עם ילדיה לחדר ממ"ד ונשאה את עינה למרום ואמרה: ריבונו של עולם, מרגע זה אני מקבלת על עצמי את מצוות הטהרה, היא מספרת שמיד אחר כך באזור ביתה, היה שקט מה שהתברר שהמחבלים היו בטוחים שהבית ריק לחלוטין ודילגו עליו.

הגר"ח קלמנוביץ רב מחלקת העירובין הארצית ורב במחלקת הנישואין, יצא לקבל את פניו של הגרח"פ הורוביץ והוסיף דברי שבח וקילוסין על יו"ר המועצה הדתית בפעולותיו הברוכות במועצה הדתית בכל המחלקות.

עם צאתו של הרב האורח, עובדים ואורחים במועצה הדתית נגשו לקבל את ברכתו של הגרח"פ הורוביץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן