מלאכיות בצהוב

יום האישה: הכירו את מתנדבת זק”א ששמה לה למטרה להציל חיים

היום, יום האישה הבינלאומי - הכירו את מיכל, מתנדבת מדהימה בזק"א תל אביב ששמה לה למטרה להציל חיים.

ג׳יפ זק״א בפעילות. קרדיט: דוברות זק״א ת״א

מיכל היא סגנית מנהל יחידת הג'יפים של זק"א ת"א, שהוקמה במטרה לאתר ולחלץ נעדרים. יחידה זו פיתחה מתודולוגיה וכלים ייחודיים שמגבירים באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה באיתור נעדרים.

בזכות מקצועיות, זמינות מרשימה של מתנדבים, ציוד מתקדם והשתלבות מומחים משדות שונים, יחידת הג'יפים מתמודדת עם טווח רחב של אירועים ומשימות הצלה – החל מאיתור נעדרים, טיפול באסונות טבע כמו שיטפונות ושריפות ועד לסיוע לוגיסטי בעיתות חירום וסיוע לקהילה.

"קשה לבחור אירועים לדוגמא משלל האירועים שטיפלנו בהם", אבל מיכל משתפת בסיפור מרגש: "ערב חג שבועות, החג חל ביום שישי ושבת לאחריו. רכב שהגיע מאילת נקלע לשיטפון בערבה ושני נוסעים (אח ואחות) נסחפו במים הגועשים ונעדרו. היה ברור שמי שיוצא לאיזור לסייע יכנס לקדושת החג והשבת. צבי חסיד, מנכ״ל זק"א ת"א יצר איתי קשר טלפוני וביקש להעביר לכלל המתנדבים את הנחיית כבוד הרב רוז׳ה שעלינו לצאת לשטח בלי התחשבות בקדושת החג והשבת כל זמן שיש ולו אחוז אחד של סיכוי למצוא מי מהם בחיים. לצערנו, הנעדרים אותרו עוד לפני כניסת החג ללא רוח חיים אבל העובדה שהרב חיפש אותנו באופן יזום, מראה את המחויבות של זק"א לקדושת החיים והחיבור לעם", אומרת מיכל.

קרדיט: זק״א תל אביב

"בניגוד לתדמית הציבורית של זק"א, יחידת הג'יפים מכילה מתנדבים מכל המגזרים – שומרי תו"מ, חילונים, יהודים, נוצרים ומוסלמים, גברים ונשים. עם ישראל במיטבו, כתף אל כתף במטרה להציל חיים".

מיכל מסכמת – "להיות מתנדבת בזק"א זה להיות שווה בין שווים, לקבל הזדמנויות ליזום ולעשות טוב לעם ישראל".

היום, יום האישה הבינלאומי, אנו מצדיעים למיכל ולמתנדבות המופלאות של זק"א ת"א על תרומתן, מסירותן והיותן שגרירות של אחדות ועשייה למען הכלל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן