למען המטופלים

שיתוף פעולה חדש בבית החולים אסותא באשדוד

הנהלת בית החולים הציבורי אסותא אשדוד, בראשות המנכ"לית ד"ר גלית קאופמן, אירחה השבוע את הנהלת ארגון "מזור" ויו"ר הארגון, היועץ הרפואי הוותיק הרב שמעון רגובי, למפגש עבודה שמטרתו העמקת שיתוף הפעולה בין הגופים, הרחבת הנגישות לשירותים רפואיים מתקדמים ומתן מענה מיטבי למטופלים הזקוקים לייעוץ, הכוונה וליווי רפואי.

במהלך הביקור סיירו נציגי הארגון בבית החולים, נחשפו לפעילות הענפה במגוון תחומי הרפואה, וקיבלו סקירה מקיפה על התפתחותו המואצת של המרכז הרפואי. במסגרת הסיור הוצג גם מגדל האשפוז החדש, הצפוי להיפתח בעוד כשנתיים, להכפיל את מספר מיטות האשפוז ולהרחיב משמעותית את מגוון השירותים הרפואיים הניתנים לתושבי האזור.

בהמשך נפגשו חברי הנהלת "מזור" עם צוות מערך הילדים בראשות ד"ר יוני ישעיהו, ושמעו על פעילות המערך וההתפתחות המשמעותית של שירותי רפואת הילדים בבית החולים.

המפגש נחתם בדיון מקצועי עם הנהלת בית החולים, מנהלי המערכים ומנהלי המחלקות, במסגרתו הוצגו מרכזי המצוינות של אסותא אשדוד בתחומי האורתופדיה, הכירורגיה, רפואת הלב, רפואת המוח, המעבדות ותחומים רפואיים נוספים.

ארגון "מזור" מתמחה בייעוץ, הכוונה, ליווי ומתן מידע רפואי מקצועי. צוות הארגון, שהוכשר על ידי הרב שמעון רגובי, מעניק למטופלים ובני משפחותיהם סיוע מקצועי, תיאום רפואי וליווי בהתמודדות עם אתגרי המערכת הרפואית והבירוקרטית, תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות למחקר ואיתור מידע רפואי.

-

במפגש השתתפו מטעם ארגון "מזור": יו"ר הארגון, היועץ הרפואי הרב שמעון רגובי; מנכ"ל הארגון הרב נחום פרנאק; המשנה למנכ"ל הרב אבי גרודקה; הרב יחיאל דיסלר, יועץ נוירולוגי; דבורה רוזנר, יועצת עיניים; והרב נתנאל נדלר, יועץ גסטרואנטרולוגי.

ד"ר גלית קאופמן, מנכ"לית בית החולים הציבורי אסותא אשדוד: "עבורנו, שיתוף פעולה עם ארגון 'מזור' הוא חיבור טבעי בין מצוינות רפואית לבין מחויבות עמוקה למטופל ולמשפחתו. הרב שמעון רגובי וצוות הארגון עושים לאורך שנים עבודת קודש למען חולים הזקוקים להכוונה, לליווי ולפתיחת דלתות במערכת הבריאות. אני מאמינה כי באמצעות קשר ישיר ושוטף בין צוותי בית החולים לבין אנשי 'מזור', נוכל להעניק מענה איכותי, מהיר ומדויק יותר למטופלים רבים, לחשוף אותם לשירותים המתקדמים הקיימים בבית החולים ולחזק את הרצף הטיפולי עבור מי שזקוקים לכך יותר מכל".

הרב שמעון רגובי, יו"ר ארגון "מזור": "בשנים האחרונות אנו עדים למהפכה רפואית של ממש בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד, שהפך למוקד של מצוינות ומקצועיות בכל התחומים הרפואיים. שיתוף הפעולה ההדוק והדלת הפתוחה שאנו מוצאים אצל ההנהלה ואצל הרופאים המומחים במחלקות, מאפשרים לנו בארגון 'מזור' להעניק למטופלים הפונים אלינו את הייעוץ המדויק ביותר ואת הטיפול המהיר והאיכותי ביותר ברגעים הקריטיים של חייהם".

נחום פראנק, מנכ"ל ארגון "מזור" הוסיף כי "המטרה המשותפת של ארגון 'מזור' ושל הנהלת אסותא אשדוד היא להעמיד את החולה במרכז, להקל עליו ועל בני משפחתו ולחסוך מהם בירוקרטיה מיותרת בתקופת ההתמודדות. המפגש המקצועי השבוע הניח תשתית איתנה להרחבת המענים הרפואיים ולייעול הקשר הישיר מול מנהלי המחלקות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
שלומי
1 שעה לפני

קודם הכרת הטוב למארח רב בית החולים הרב אברהם גוזלן שהוא תושב אשדוד ומייצג בכבוד ובאחריות את תפקידו

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
טוען...
error: Content is protected !!

פרסומת

פרסומת

דילוג לתוכן