אירוע אלימות חמור התרחש היום (שישי) באשדוד, כאשר פקח חנייה הותקף במהלך עבודתו על ידי בעל רכב, שעל פי החשד אף גנב את ציוד עבודתו ונמלט מהמקום.
על פי הפרטים הראשוניים, במהלך האירוע הותקף הפקח פיזית על ידי החשוד. לאחר התקיפה נטל החשוד את ציוד העבודה של הפקח, ובהם הטלפון הנייד המשמש אותו במסגרת תפקידו, ועזב את המקום.
מיד עם קבלת הדיווח הוגשה תלונה במשטרת אשדוד. השוטרים פתחו בפעולות חקירה מהירות, ובתוך זמן קצר הצליחו לאתר את החשוד ולעצור אותו. מהחקירה עולה כי החשוד אינו תושב אשדוד.
בעיריית אשדוד גינו בחריפות את המקרה והגדירו אותו כאירוע חמור שאין להשלים עמו.
“עובדי הציבור מבצעים את תפקידם בהתאם לחוק ולמען הסדר הציבורי. אלימות כלפיהם היא חציית קו אדום ופגיעה בלתי מתקבלת על הדעת ביכולתם לבצע את עבודתם למען כלל התושבים”, נמסר מהעירייה.
עוד הודו בעירייה לשוטרי תחנת אשדוד על הטיפול המהיר והנחוש באירוע, והביעו תמיכה מלאה בפקח שהותקף, תוך תקווה כי הדין ימוצה עם החשוד.