החל מיום רביעי, ט"ו בתמוז תשפ"ו (1.7), יחזור קו 350 למסלולו הקודם ברחוב חזון איש, לאחר שכמעט שנה פעל במסלול חלופי בעקבות עבודות תשתית בעיר.
השינוי צפוי להקל על אלפי נוסעים שנזקקו למקטע זה בעיר ונאלצו להסתדר עם המסלול הזמני.
חבר מועצת העיר שמואל שוק, מסר: "מדובר בבשורה חשובה לציבור הנוסעים. אמנם ההחלטה הסופית נתונה בידי הרשות ובאישור משרד התחבורה, והדברים התעכבו מסיבות שונות, אך כעת המהלך יוצא לדרך והמסלול חוזר לפעול כבעבר."

לדבריו, בימים שבהם עומסי התנועה בבני ברק גורמים לעיכובים חריגים ופוגעים בביצוע הנסיעות, כמו בערבי ומוצאי חגים, בין הזמנים וכו קו 350 ימשיכו לנסוע דרך מוקד התחבורה ברחוב חזון איש, כפי שהיה בשנים האחרונות, במטרה לשמור על רציפות השירות ולמנוע שיבושים לציבור הנוסעים.
-