הרב שפירא, תושב קריית גת וחסיד גור, מונה לפני כשלושה חודשים לעמוד בראש אגף החינוך החרדי – תפקיד משמעותי בעירייה, זאת לאחר תקופה ממושכת שבה האגף פעל ללא מנהל קבוע ומסודר. במהלך אותן שנים היה זה מ”מ מנהל האגף, הרב יחיאל ברייער, שניהל את הפעילות השוטפת.
עם כניסתו של שפירא לתפקיד נדמה היה כי תקופת אי-הוודאות הסתיימה וכי האגף יוצא לדרך חדשה עם הנהלה קבועה ומסודרת.

אלא שכעת, ב’חרדים אשדוד’ נחשף לראשונה כי שפירא שיגר היום מכתב למנכ”ל העירייה, מר אילן בן עדי, ובו הודיע על התפטרותו המיידית מהתפקיד.
במכתב ההתפטרות מפרט שפירא שפורש מסיבות משפחתיות שהם אלו שהובילו להחלטתו הפתאומית.
-
בעקבות ההתפטרות, אגף החינוך החרדי צפוי לשוב ולהתנהל ללא מנהל קבוע – לפחות עד לקבלת החלטה על מינוי גורם חדש שיאייש את התפקיד הרגיש והמשמעותי.
ליברמן אמר ואני מצטט :
" יש לשים את החרדים במריצות ולזרוק למזבלה "
הסקטור הזה ימית אסון על העיר אשדוד ועל מדינת ישראל הציונית .
רק הפרדה דת ממדינה וחקיקה קשה נגד השתמטות תעשה סוף לחרדיזצייה והסחיטה ברשויות המקומיות ובכנסת ישראל .
איפה שיש חרדים נראה כיר נכשלת , חתך סוציו אקונומי נמוך , מערכת חינוך עולם שלישי שיוצרת עוני והשענות על קצבאות ותלושי מזון .
אשדוד נחרבה , אשדוד נהרסה , עיר ללא עתיד , העתיד הוא עיר חרדית נכשלת כמו בית שמש ובני ברק .
מעולה, לא צריכים פה חרדים
נפילה של גור חבל שהוא הולך
עד שסוף סוף הצליח משהו להראות לברייער את כל הגניבות שהוא עושה באגף ודואג רק למקורבים שלו נקווה שעכשיו יגיע מנהל שיעיף משם את ברייער