תורת מזוזה

אברכי הקירוב של מוסדות כנסת ישראל העניקו לרב את הספר שעמלו עליו שנה שלמה

אמש הגיעו רבני ואברכי מוסדות "כנסת ישראל" ממבשרת ציון להעניק לרבי מאיר אבוחצירא את הספר עליו עמלו, כהכרת הטוב על תמיכתו בהם בסניף אשדוד

ר מאיר אבוחצירא עם הרב יעקב קניג ראש מוסדות כנסת ישראל

במשך שנה שלמה, עמלו רבני ואברכי הקירוב "כנסת ישראל" בראשותו של הרב יעקב קניג שליט"א על הלכות מזוזה. יום יום שעה שעה האברכים למדו לעומקא דדינא את הלכות מזוזה והעלו את דבריהם על הכתב שנערכו לספר.

בס"ד לפני מספר ימים הספר "תורת מזוזה" יצא לאור ברוב פאר והדר בערב חגיגי במוסדות "כנסת ישראל" שבמבשרת ציון, בהשתתפות הצדיק רבי שלמה בוסו נכד הבבא סאלי.

אמש נערך מעמד הכרת הטוב בסניף הכולל של כנסת ישראל באשדוד, במעמד העניקו רבני ואברכי כולל כנסת ישראל, אגרת ברכה ואת הספר "תורת מזוזה" לכבוד הגאון רבי מאיר אבוחצירא ראש מוסדות "תפארת רפאל".

במהלך המעמד נשאו דברים מנכ"ל מוסדות כנסת ישראל הרב יעקב דינר שציין כי זכינו ומורנו ורבנו הגאון רבי מאיר שליט"א פתח לנו את דלת בית מדרשו ועוד לימננו בעצה ותושיה ותומך באברכים המסולאים מפז כל השנה בסניף אשדוד, כמו כן נשא דברים קצרים ראש הכוללים הרב קניג שהודה נרגשות למו"ר הגאון והצדיק רבי מאיר הן על פתיחת דלתות בית מדרשו עבור הכולל, והן על החיזוק להם זוכים האברכים והמתקרבים גם יחד בדברי הצורה המשובבים של מורנו הרב שליט"א, כמו כן הזכיר את מנכ"ל המוסדות איש החסד הרב גיא אטיאס.

בסיום העניק האברכים והרבנים לרב אבוחצירא איגרת ברכה מיוחדת לאריכות ימים מתוך רוב שמחה ובריאות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן