בעקבות התלונות

תחנות המוצא והיעד בקווי אשדוד – בני ברק השתנו

בעקבות תלונות שכנים ברובע ח', החל מהבוקר קווים: 221,322,349,350,351 מתחילים ומסיימים את המסלול במסוף ביג החדש במקום רחוב הכלנית פינת הנורית

מפת השינויים בתחנות המוצא והיעד

בעקבות תלונות רבים של תושבים מרובע ח' ברחוב הכלנית על "מיני תחנה מרכזית" שנפתחה להם מתחת לבית, בכך שקווי אשדוד – בני ברק החלו וסיימו את נסיעותיהם ברחוב הכלנית פינת הנורית.

החל מהבוקר (1/9) קווי אשדוד – בני ברק, וקווים נוספים שינו את תחנת המוצא והסיום – במקום רחוב הכלנית פינת הנורית – מסוף ביג החדש בעיר.

בעקבות כך, ייתכנו עיכוב של מס' דקות בהגעת האוטובוס לתחנות במסלול ממה שהיו רגילים הנוסעים עד היום. אך יש לקחת בחשבון כי גם האוטובוס הקודם התעכב במספר דקות.

'חרדים אשדוד' מביא את הנתונים המלאים בשינוי המסלול:

בקווים 221,322,349,350,351 מכיוון אשדוד

יתחילו את מסלולם בתחנה מוצא חדשה מסוף ביג מק"ט 12946 (מחוץ למסוף על דרך הרכבת) עמדה אחרונה מתוך 2 עמדות, ימשיכו על דרך הרכבת, יפנו ימינה למשה סנה, שמאלה לדרך מנחם בגין, ימינה לאלטלנה, שמאלה לכלנית והמשך למסלולים המקוריים.

תחנה חדשה בקווים אלו: מסוף ביג [אסוף בלבד] מק"ט תחנה: 12946.

קווים 221,322,349,350,351 לכיוון אשדוד

ייסעו במסלולים המקוריים עד הכלנית/אלטלנה, יפנו ימינה לאלטלנה, שמאלה לדרך בגין על נת"צ, ימינה למשה סנה, שמאלה לדרך הרכבת ויסיימו את נסיעתם בתחנת סיום חדשה מסוף ביג/הורדה מק"ט 13116 (לפני כיכר הרכבת).

תחנות חדשות בקווים אלו: אלטלנה [הורדה בלבד] מק"ט תחנה: 11858 | מסוף ביג [הורדה בלבד] מק"ט תחנה: 13116.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
3 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
3 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
רונית
1 שנה לפני

הגיע הזמן שתוסיפו עוד קו מאזור הסיטי לאזורים אחרים יותר קצר כי קו 4 הוא מאוד מאוד ארוך והוא מגיע לרח' העצמאות כל חצי שעה, תוסיפו קו 6 שהיה קודם גם בכיוונים אחרים וכל 10 דקות.

חן
1 שנה לפני

תצרו עוד קווים מהירים שחוצים את העיר במקומות מרכזיים כמו קו 20. למשל אין קו ישיר בין רובע טז לרובע ט. בתור מישהי שעובדת באזור ולא ניידת – אני עוברת חצי שעה באזור שיחסית קרוב אליי. לא הגיוני בכלל ולא נח .
גורם לי לרצות לעבור לרכב

קובי
1 שנה לפני

את כל התחבורה באשדוד צריך להזכיר שרת התחבורה עשתה כאן באלגן נסיעה של 10 דק היום לוקחת 20 דק חצי שעה וסיבובים

אולי יעניין אותך
1
חילוץ גופות החטופים
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן