לא יוכל לנייד מספרים

תושבי אשדוד, שימו לב: נסתם הגולל על ועדת הרבנים החדשה לענייני תקשורת

המוני תושבי העיר אשדוד שחשבו אולי לנייד מספרים לקומה כשרה אחרת, הבינו שהערב נסתם הגולל על ועדה כזאת, במהלך כינוס היסטורי שנערך בבני ברק

הכינוס ההיסטורי בבני ברק

באשדוד ישנם עשרות אלפי תושבים המשתמשים בטלפונים כשרים, אך חלקם חשבו כי יוכלו לנייד את המספרים לקומה כשרה חדשה, בבעלות ליטאית, הרבי שהערב הגיעו למסקנה כי הוועדה הליטאית החדשה ככל הנראה לא תפעל.

וזאת, לאחר הכינוס ההיסטורי במלון ויז'ניץ בבני ברק בו התאספו נציגי שלושת המועצות, מרן ראש הישיבה הגרמ"ה הירש, מרן האדמו"ר מויזניץ והגאון רבי משה מאיה לרגל חידוש ועדת הרבנים לענייני תקשורת. בכינוס ההיסטורי משתתפים גדולי ומאורי הדור, ורבנים ודיינים מכל החוגים והעדות.

במהלך הכינוס הוקראו החלטות האסיפה, ואלו הן:

א) ברוך שמסר עולמו לשומרים, לפני כשמונה עשרה שנה נוסד ע"י גדולי וצדיקי וחכמי הדור, הקומה הכשרה של הפלאפונים שהציל אלפי בני ישראל היראים והחרדים לדבר השם מפגעי הטכנולוגיה. ואנו התאספנו פה מכל קהילות הקודש להמשיך את מפעלם הגדול לחזק בדקי הבית לבל יכשלו ח"ו מטכנולוגיה לא כשרה.

ב) אנו קוראים להנהלת המוסדות הישיבות ובתי החינוך של הבנות שלא יתנו להחזיק פלאפון תומך כשר שיש בו פרצות.

ג) אנו קוראים לגמור את העברת החוק שלא יוכלו לנייד מספרים מקומה לקומה, גם מקומה כשירה, לקומה כשרה.

ד) יהי רצון שהקב"ה יחוס עלינו ועל ילדינו, שימשיכו ללכת בדרך התורה והיראה, לעשות רצונו בלבב שלם, ומאסיפה זו, של ראשי עם מכל קהילות הקודש יתרבה כבוד שמיים ויגדור פרצות עמו בית ישראל אמן.

בימים האחרונים הוזמנו, בשליחות הגרמ"ה הירש, נציגים מכל החוגים והעדות – 4 נציגים מדגל התורה, 4 נציגים מאגודת ישראל, ו-4 נציגי משס. גם נציג של העדה החרדית, הדיין הגאון רבי שמואל ברנסדרופר השתתף בכינוס. בנוסף, נציג של הפלג הירושלמי הגאון רבי נפתלי הייזלר שמונה על ידי רה"י הגאון רבי אשר הכהן דויטש והגאון רבי עזריאל אויערבאך, השתתף אף הוא בכינוס. המטרה – הוועדה תייצג את על הזרמים ביהדות החרדית.

הכינוס מתקיים לאחר מאמצים גדולים של גדולי ישראל לשמור על ועדת הרבנים לענייני תקשורת, לצד חידושה, לקראת העברת הצעת החוק של משה ארבל מש"ס נגד ניוד מספרים מהקומה הכשרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
האפליה זועקת
10 חודשים לפני

20 אשכנזים בחדר ורב מאיה אחד…..

אזרח מתוסכל
10 חודשים לפני

כל הכבוד על האחדות הזו נקווה שגם בכל ערי הארץ בבחירות הקרבות כולם ירוצו יחד לקדש שם שמים

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן