גלריה | תיעוד נרחב

שולי רנד סחף את ההמונים בהפקת ענק של חב"ד

כ-500 מתושבי העיר התכנסו כדי לחגוג את חג הגאולה י"ט כסלו, ביוזמה ובהשקעה חסרת תקדים של חב"ד אשדוד • שליח חב"ד בבלגיה הרב שבתי סלבטיצקי חיבר את הקהל, האמן והיוצר שולי רנד הרים אותו, הפקות המולטימדיה המושקעות ומיזם ההחלטות הטובות – יצרו יחד ערב סוחף ועוצמתי לכבוד בעל התניא • סקירה גלריה מרהיבה

צילום: מענדי קורנט

ביום ראשון, ערב י"ט בכסלו, התכנסו 19 משפחות שלוחי הרבי לעיר אשדוד עם מקורביהם הרבים לאירוע ייחודי מסוגו: מופע 'צלילי נשמה' המתקיים זו הפעם הרביעית לציון חג הגאולה – יום שחרורו של של אדמו"ר הזקן, מייסד חסידות חב"ד, ממאסרו ברוסיה.

כ-500 איש – אנשים, נשים וטף – התכנסו באולם מתנ"ס 'דיונה' ברובע י' לאירוע שעמד בסימן שנת 'הַקְהֵל'.
תזמורתו של דוידי נחשון והזמר נריה מויאל הכניסה את הקהל לאווירת חג הגאולה עם
שליח הרבי הראשי לעיר אשדוד הרב שניאור זלמן גודמן, פתח את האירוע בדברי תורה וברכה.

הרב חיים קרסיק הוא שליח טרי של חב"ד באשדוד, שהגיע לפעול עם שכבות הנוער העיר. הרב חיים כובד באמירת פרק תהלים לברכה וישועה.

הרב שבתי סלבטיצקי, שליח חב"ד בבלגיה, ומי שאלפים שומעים את שיעוריו השבועיים בערוצי המדיה ברשת, נשא את המשא המרכזי. הרב חיבר את הקהל לבשורה שהביאה תורת החסידות לעולם והניע אותם לדבוק באורה הגדול.
גדול היוצרים והאמנים הישראליים שולי רנד ביצע כמה מניגוני בעל התניא, וסחף את המשתתפים אך עולם הנגינה החב"די הנשמתי. "אני מחובר לחב"ד בכל מאודי. הם אנשים מלאים בתורה ויראת שמים, ויחד עם זאת – לא מוותרים על אף נשמה. תמיד יושיטו יד תומכת לעזרה, גשמית ורוחניות".

 

כמו כן, שודרה תוכנית וידאו מרגשת במיוחד הביאה את סיפור קליטת הפליטים מאוקראינה על ידי שליחי ומוסדות חב"ד באשדוד.

אפרים קאיקוב, תושב קייב שעם פרוץ המלחמה חייו התהפכו עליו ועל משפחתו, ריגש את המשתתפים כשסיפר כיצד מצא בית חם בקהילת חב"ד בעלייה אשדוד.
בהפקת וידאו נוספת שיתפו כמה מתושבי העיר כיצד הם פעילים לכנס יהודים ברוח 'הַקְהֵל', בבית, בעבודה ועם השכנים. הרב מרדכי לאופר, שליח חב"ד ורב רובע י"א בעיר, הביא את קריאתו של הרבי מליובאוויטש לכל יהודי לקחת חלק בפעולות המיוחדות לשנת הַקְהֵל.

 

רגע מיוחד במינו נרשם כאשר המנחה הרב שלומי אלבז, קרא לכל אחד מהנוכחים לקבל על עצמו החלטה טובה. על המסך הוצגו אפשרויות שונות, וכל אחד מהמשתתפים בחר את ההחלטה המתאימה לו באמצעות שליחת הודעה למספר ייעודי, וכך הצטברו עשרות פעולות ומבצעים על המסך הגדול.

 

"זו הפעם הרביעית שבה אנו מקיימים את האירוע במתכונת הנוכחית, והשנה זכינו להצלחה חסרת תקדים בכמות ובאיכות", מסכם הרב שמואל גודמן, מנכ"ל מוסדות חב"ד אשדוד. "בעזרת ה' בקרוב נצא בשורת אירועים ומיזמים נוספים ברוח 'שנת הַקְהֵל' וכחלק מתנופת העשייה הברוכה של חב"ד באשדוד".

 

ו

 

 

הפקת הערב נעשתה על ידי השליחה הגב' מלכה לאה גודמן, חברת M.L. Production.

צילום: מענדי קורנט

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן