המכון, הנחשב לאחד ממכוני הרישוי המוכרים והוותיקים באזור אשדוד והסביבה, משך את תשומת לבם של נהגים ותושבים שהבחינו בנוכחות המשטרתית החריגה במקום.
בשלב זה, פרטי החקירה ונסיבות המעצרים טרם הותרו לפרסום.
במשטרה טרם נמסרה תגובה רשמית בנושא.
ב’חרדים אשדוד’ נמשיך לעקוב ולעדכן עם קבלת פרטים נוספים.
-
מה עושים עם אני נכשתי שם שבוע שעבר ועכשיו אני עם הערכה שלהם . בפועל כרגע באמצע טסט שם
אין מה לעשות
כל מכון בתורו
מי מנהל מכון
לא עורך דין
עוד איזה אחד שעזב את השוק לטובת עוד שקל במכון.
לכן כל עוד שזה כך מתנהל
כל מכון שפותח ומרגיש יציב מרשה לעצמו להנות מהכסף שדוחפים לו ועם האוכל בא התאבון גם לבקש. עד שעולים עליו