שֶבֶת אַחִים גַּם יָחַד

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי חולק שבחים לממלא מקומו, אבי אמסלם בפדיון הבן לנכדו

פדיון הבן של נכד מ"מ ראש העיר ויו"ר ש״ס אשדוד ר' אבי אמסלם שנערך הערב בעיר אירח תחת קורת גג אחת את כל בכירי הנהגת העיר, בראשם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

לסרי ואמסלם בפדיון הבן

פדיון הבן לנכד המ"מ, בנו של בתו וחתנו שיחי', נערך בהשתתפות קהל רב כשבאורחים נכחו בין היתר; ראש ישיבת תורה אור הג"ר יעקב כהן, ראש ישיבת שיבת ישראל הג"ר יעקב אמסלם, חה"כ ינון אזולאי, מנכ"ל משרד הדתות יהודה אבידן, מ"מ ראש העיר עו"ד גבי כנפו, יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן, משנה למנכ"ל משרד הפנים משה מור יוסף וחבר מועצת העיר חיים אמסילי.

בפידיון הבן כובד ראש מוסדות תהילה לדוד ברובע א' הג"ר אברהם אלירם הכהן שדיבר בטוב טעם על המצווה הנדירה ולאחר מכן פדה את הרך הנולד.

בהמשך כובד בדברי ברכה ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ששיבח ארוכות את סב התינוק מ"מ ראש העיר אבי אמסלם, כשבתווך השניים שוחחו בנינוחות שעה ארוכה כשעל פני השניים הבעת קורת רוח מרובה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
3 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
3 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אשדודי
1 חודש לפני

מזל טוב,
לא רוצה להרוס מסיבה אבל אני מקווה שלא תהיה השתקה כי יש אחרים במועצה שפועלים לפתוח מקומות בילוי באשדוד בימי שבת כמו פארק אתגרים, ועוד מקום בילוי חדש ליד המרינה וזה חבל

העוקץ
1 חודש לפני

מפרשים ןףולא מורשת

העוקץ
1 חודש לפני

דיברו שמעתה אין מורשת אך ורק מפרשים.

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן