חגיגות יט' כסלו במרכז "אור מנחם":

פעילות לילדים, התוועדות שירה וריקודים וזכרונות מהרבי עם למעלה מאלף משתתפים

במרכז "אור מנחם" חגגו את חג הגאולה יט' כסלו תחת הכותרת "צמאה לך נפשי" בשמחה גדולה ובאופן של "הקהל" במופע אומנותי והתוועדות עד לשעות לתוך הלילה שהתקיים במלון לאונרדו.

במרכז "אור מנחם" חגגו את חג הגאולה יט' כסלו תחת הכותרת "צמאה לך נפשי" בשמחה גדולה ובאופן של "הקהל" במופע אומנותי והתוועדות עד לשעות לתוך הלילה שהתקיים במלון לאונרדו.

החגיגות לכבודו של האדמו"ר הזקן בעל התניא, החלו כבר בשעות הצהריים, באולם הכינוסים הגדול שבמלון, חוו מאות ילדים יחד עם הוריהם חגיגה יהודית מרגשת ועוצמתית חובקת מגזרים, כאשר מאות ילדים הסיבו סביב שולחנו וערכו יצירות לכבוד יום גדול ונשגב זה בהמשך זכו הילדים לשעת הנאה בהצגה מרתקת עם אהוב הילדים שלומי וסתם שהציג והעביר את המסר לילדים על הציפיה לגאולה ועל מעלתם של קיום המצוות.

לקראת שעות הערב זרם הבאים לא פסק, כאשר מאות רבים של אנשים ונשים מילאו את האולם הגדול לכבוד חג הגאולה כשאת פניהם מקבל בדברי ברכה וברכת 'א גוט יום טוב' הרב מנחם עמאר יו"ר מרכז "אור מנחם" תוך כדי שהיטיב להסביר להמוני החוגגים את משמעות יום גדול זה הנקרא ראש השנה לחסידות.

בין לבין הוקרנו על גבי מסכי ענק קטעים נבחרים מחייו של הרבי זיע"א וכן על הפעילות המבורכת של מרכז "אור מנחם" ו"מאורות" המהווה המרכז החווייתי לסיפור היהודי.

לאחר שתיית "לחיים" פצחו בריקודים בליווי מופע מוסיקלי אומנותי עם הפסנתרן גרשון ווכטל. במהלך הערב כל משתתף זכה לקבל כשי את הספר "תניא" בהדפסה מיוחדת של מרכז "אור מנחם".

דברי ברכה נשא הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית שבפתח דבריו הביע את התרגשותו לנוכח הציבור הרחב והמגוון שהגיע לשמוח ביום חג זה. ציין כי המגדלור הענק של מרכז "אור מנחם" מאיר לכל האזור כולו מתוך הארת פנים מיוחדת למבוגרים ולילדי ישראל שאני אישית מעיד על כך על משפחות שמגיעים ומשתתפים כאן בשיעורי התורה, זה עבודת קודש של הרב מנחם עמאר עם רעיתו הרבנית תחי' שהיא גם חברת מועצה דתית ושותפה לכל חיזוק והרחבת גבולות הקדושה והטהרה בעיר, וסיים כדי להיות מחובר ומשותף לבעל התניא זה ע"י הקשר למקום הנפלא הזה להשתתף בשיעורי התורה ולקחת בפעילויות הברוכות הנעשים כאן, חג שמח לכולם.

בשלב זה שרו ונגנו את הניגון המפורסם פָּדָה בְשָׁלוֹם נַפְשִׁי… וַאֲנִי אֶבְטַח בָּךְ, כפי שידוע שמילים אלו שבתהילים קרא בעת ששוחרר מהמאסר כשברקע על המסך מתואר במופע אומנותי 'ציור בחול' המתאר את המאסר והשחרור של האדמו"ר הזקן.

 

מיד כשהגיעו למילים וַאֲנִי אֶבְטַח בָּךְ,  השמחה הרקיעה שחקים והמשתתפים קמו ממקומותיהם ופצחו בשירה ובריקודים כשאליהם מצטרפים רבים שהגיעו אך זה עתה.

לאחר מכן השמיע דברי ברכה הרה"ג ר' ציון כהן רבה של "אור יהודה" פתח בברכת 'א גוט יום טוב' וסיפר שגם אביו בצעירותו שלמד במקנס שבמרוקו היה תלמידו של שליח הרבי הרב מיכאל ליפסקר זצ"ל, בדבריו שיבח את העשיה המבורכת של השליחים היקרים הרב מנחם עמאר ורעיתו הרבנית שיחי' שבהקמת המרכז "אור מנחם" הם מקרבים ומאירים לכל יהודי באשר הוא ואין זה פלא לראות כזה קהל גדול ומגוון, אנו נמצאים בחג הגאולה ובהילולת המגיד ממעזריטש זיע"א, נזכה כולנו יחד בע"ה לגאולה השלמה במהרה ולקבלת פני משיח צדקנו ובקרוב ממש.

עוד נשאו דברי ברכה פה מפיק מרגליות הרב חיים ששון שסיפר על המסע הרוחני שלו מעולם הספורט להיכלי התורה וכן הרה"ג ר' שמעון יוחאי יפרח מחשובי רבני העיר ומחבר ספרים חשובים במכמני התורה.

בשלב זה נערכה הגרלה על "שטר דולר" לשמירה מברכתו של הרבי שקיבל הרב מנחם עמאר מידיו הק' של הרבי. הערב ננעל מתוך ניגוני נשמה והאדמו"ר הזקן מתוך שיר שבח והודיה להקב"ה על הניסים שנעשו ושיעשו לעם ישראל ובפרט בחודש כסלו עם התקרבותם של ימי החנוכה.

כסליו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
בראשות האדמו״ר נכד המייסד
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן