ועדת האתיקה תכונס?

עשרות משפחות שכולות בפנייה לח"כ האשדודי: "הרחק את איימן עודה מהכנסת" | הפרטים המלאים

50 משפחות שכולות שיקיריהן נפלו במלחמת חרבות ברזל שיגרו אתמול מכתב קובלנה ליו"ר ועדת האתיקה בכנסת, ח"כ ינון אזולאי תושב אשדוד, בדרישה לקיים דיון שימוע מיוחד, שבו תידון דרישתם להרחיק מהכנסת את ח"כ איימן עודה.
יורחק מהכנסת? אזולאי ואודה. צילום: ערוץ הכנסת

דרישת המשפחות מגיעה על רקע דבריו של עודה בשבוע שעבר על דוכן הכנסת: "מה שהצבא עושה בעזה זה פשע. זה רצח, זה טבח, הרעבות של ילדים ותינוקות".

יוזם הקובלנה לוועדת האתיקה הוא עו"ד איציק בונצל, אביו של סמ"ר עמית בונצל ז"ל, שנפל בעזה בדצמבר 2023. בונצל החתים 49 משפחות שכולות על פנייתו לוועדה: "ילדינו נפלו על הגנת המולדת בקרבות הקשים במלחמה שאנחנו נמצאים בה.

"דווקא בשעה הכי קשה, כשעל כולנו להיות מאוחדים לניצחון, וכשחיילי צה"ל עושים הכל כדי לא לפגוע באוכלוסיית האויב – איש חצוף עומד מעל לבימת הכנסת, המקום שמסמל את הריבונות הישראלית, ופוער את פיו נגד ילדינו ונגד חיילי צה"ל".

עוד כתבו המשפחות: "לא ייתכן שיעמוד אדם, שלמרבה הבושה כספי המיסים שלנו מממנים אותו, ויגיד שילדינו הם פושעי מלחמה שמבצעים רצח, טבח והרעבה".

אחד מבני המשפחות אמר: "אני דורש ממך באופן מיידי להיפגש איתי ועם שאר חברי הוועדה ולשמוע את אשר על ליבנו ואת הכאב שעברנו, ולהרחיק את מר עודה מהכנסת למשך הזמן המקסימלי שביכולתך".

על פי החוק, ועדת האתיקה רשאית להטיל סנקציות שונות על חבר כנסת שהפר את כלליה: הערה, אזהרה, נזיפה ונזיפה חמורה. כמו כן, היא רשאית להרחיקו מישיבות הכנסת לתקופה של עד חצי שנה.

מכתבם של המשפחות השכולות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
קשישה
1 חודש לפני

ומה עם חברי הכנסת היהודים שמתבטאים נגד הצבא ומפקדיו ולא מתייחסים לתחנוני משפחות החטופים?

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן