כמסורת רבת השנים

מתנדבי זק"א אשדוד התכנסו לסעודת מצווה בצאת ז' אדר

בסעודת המצווה עם צאת הצום השתתפו מתנדבי הארגון באשדוד • מפקד המרחב אבי דרעי חיזק את ידי המתנדבים ואמר כי הם חוד החנית של כבוד המתים • מנכ"ל זק"א, דובי ויסנשטרן: "אני תפילה כי זכותו של משה רבינו ע"ה יעמוד לנו לזכות"

מתנדבי זק״א אשדוד בסעודת המצווה

כמנהג אנשי החברא קדישא, מתנדבי זק"א במרחב אשדוד צמו במהלך יום ז' באדר, יום הילולת משה רבינו ע"ה, וקיימו סדרי תפילה ובקשת מחילה מהנפטרים שטופלו על ידם במהלך השנה האחרונה. מסורת זו מתקיימת מידי שנה בשנה.

עם צאת הצום התכנסו מתנדבי זק"א אשדוד לסיום מסכת וסעודת מצווה יחד עם מנכ"ל ארגון זק"א, דובי ויסנשטרן, מפקד זק"א מחוז דרום אשר לוי ומפקד מרחב לכיש הרב אבי דרעי, כאשר יחד הם נשאו דברי תורה וחיזוק נוכח השעה הקשה.

מפקד מרחב לכיש אבי דרעי אמר בדבריו כי, "יום ז' באדר הוא יום צום וחשבון הנפש עבורינו, אך אני כמפקד יכול לומר כי אתם תמיד נתתם את עצמכם בהקרבה ממשית למען כבוד המתים. מעולם לא זלזלתם ומעולם לא פגעתם. אתם חוד החנית של כבוד המתים ואתם עושים עבודת קודש תוך חירוף נפש".

מנכ"ל זק"א, דובי ויסנשטרן אמר כי, "מידי שנה ביום הצום הזה צפים ועולים בראשי המראות הקשות שראינו וחווינו במהלך השנה האחרונה. השנה זה היה קשה שבעתיים. כולנו היינו עסוקים במשך שבועות ארוכים בזירות הכי קשות שיש ואני יודע עד כמה אתם מתקשים להתאושש מזה. אני מבקש להודות למפקדי זק"א במחוז דרום על מסירותם הרבה, אסיים בתפילה כי זכותו של משה רבינו ע"ה יעמוד לנו לזכות להיוושע בגאולת עולמים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
שמואל
1 חודש לפני

יישר כח השם יתברך ישמור ויגן עלכם ויתן לכם שפע של טוב על מעשי החסד שאתם עושים עם הנפטרים אשריכם ישראל

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן