"מכירת יג"

מעמד מכירת חמץ מוקדם בלשכתו של רב העיר – וזו הסיבה

מעמד מכירת החמץ

בשעות הצהריים התקיים מכירת יג' בלשכתו של הרה"ג ר' יוסף שיינין יחד עם הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית וחברי בית הדין הרה"ג ר' חיים קלמנוביץ חבר לשכת הרבנות הראשית, הרה"ג ר' יצחק אלקבץ ראש ענף פיקוח כשרות רגילה ומהדרין, הרה"ג ר' חיים בן חמו מרבני המועצה הדתית, הרה"ג ר' אשר פרץ ראש ענף הכשרות "בד"ץ אשדוד", הרב יעקב קיהן רב בית החולים "אסותא", מפקחים כשהגוי ישב לצידם של הרבנים.

במעמד הקריאו את השטרות מילה במילה וערכו את כל הקנינים לחומרה כשהגוי כבר נתן תשלום ראשון לרכישת החמץ וערכו את הקנינים כהלכה עם הרב הראשי הגר"י שיינין.

הרבנים הסבירו כי מטרת קיום מכירת חמץ ביום יג', מפני שבעלי מפעלים גדולים, או אנשים היוצאים מבתיהם למשך כל תקופת החג, וקשה להם לבדוק את החמץ בכל המקומות, נהגו למכור את כל אותם המקומות לנכרי, כדי להיפטר מחובת הבדיקה במקומות אלו.

מחר (יום שני) יד' בניסן מקיימים את המכירת חמץ כרגיל בשעה 10:30 באולם שע"י המועצה הדתית במעמד הרבנים הראשיים, רבני המועצה הדתית ונציגי העיריה והמשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
ניר
22 ימים לפני

בשטר כתוב שאנו ממנים את הרבנים הראשיים הרב חיים פינטו והרב שיינין, אם כן איפה הרב בוגנים רב מחלקת הכשרות לכאורה המכירה לא חלה כי חסר בשליחות , לכן צריך למכור שוב מספק

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן