בהשתתפות מאות

בראשות האדמו”ר: מעמד אדיר באשדוד לאוהדי מוסדות ויז’ניץ

מעמד אדיר ומרגש מעמד הישועות התקיימה בחמישי האחרון במשכן לאומנויות הבמה בעיר אשדוד בהשתתפותו של האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, מאות מתושבי העיר אישי ציבור וחברי העיר נטלו חלק במעמד, האירוע שנערכה בסימן הוקרה והערכה לשותפי המוסדות השאיר רושם רב על המשתתפים • צילום: יהושע פרוכטר

האדמו״ר מויז׳ניץ במעמד באשדוד

עם פתיחת השערים צבאו מאות משתתפים על הדלתות לכניסה לאירוע להבטיח את מקומם, המרצה הנודע ומשמח הלבבות הרב מאיר שוורץ קידם את פני הבאים, בהרצאה מרתקת בשילוב קטעי שמחה והומור על משפחה והחיים, פרקי שירה וזמרה לכבודם של המשתתפים נוגנו ע"י הלהקה של חסידי ויז'ניץ, שירי רגש שמחה ואהבת ישראל.

לקראת השעה עשר בערב, הופיע האדמו"ר לקול צלילי שאו שערים ראשיכם והנשאו פתחי עולם, לאחר שירה אדירה פתח האדמו"ר את המשא המרכזי המרגש לכבודם של משתתפי האירוע.

האדמו״ר מויז׳ניץ במעמד באשדוד. צילום: יהושע פרוכטר

הס הושלך באולם דקות לקראת שיאו של האירוע מעמד קבלת עול מלכות שמים.שמע ישראל השם אלוקינו השם אחד, פתח בקול שאגה האדמו"ר כשהציבור אומר אחריו, ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד ושאר הפסוקים הנהוגים לומר בעת קבלת עול מלכות שמים, את החשמל באוויר היה ניתן לחתוך בסכין מתארים ברגש רב משתתפי האירוע, בסיומו של האירוע בירך האדמו"ר את מטבעות קודש לשמירה ברכה והצלחה שחולקו למשתתפי האירוע.

סגן ראש העיר יחיאל וינגרטן מתקבל אצל האדמו״ר מויז׳ניץ

בשלהי האירוע התקבל סגן ראש העיר יו״ר אגודת ישראל באשדוד יחיאל וינגרטן אצל האדמו״ר מויז׳ניץ שבירכו והודה לו על העשייה הברוכה למען התושבים.

צילום: יהושע פרוכטר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן