מאשדוד לירושלים

מה עשו חברי המועצה האשדודים בלשכת סגן שר התחבורה?

חברי מועצת העיר בפגישתם עם סגן שר התחבורה

אתמול (רביעי) נפגשו חברי מועצת העיר אשדוד מסיעת ׳אשדוד התורנית׳ ה״ה אפרים וובר, יהושע טננהויז ועמנואל כהן ארזי עם סגן שר התחבורה החרדי – חבר הכנסת אורי מקלב בלשכתו בירושלים.

ל׳חרדים אשדוד׳ נודע כי בפגישה נטלו חלק צוות ממשרד התחבורה – אחראים תחום תחבורה ציבורית, והפגישה נסובה עבור תכניות ורעיונות לקידום ושיפור תחום התחבורה הציבורית בעיר אשדוד.

חלק נרחב מהפגישה עסק בהבטחת הבחירות של המפלגה: הסדרת התחבורה הציבורית מאשדוד אל הערים: בית שמש, ביתר עילית, אלעד, מודיעין עילית, טבריה, נוף הגליל ולירושלים. כאשר מאז הבחירות תושבים רבים הציפו בפני חברי המועצה את הבעיות של התח"צ בערים אלו.

הפגישה הייתה בהמשך לפגישה שכבר קיים חבר המועצה יהושע טננהויז עם המשנה למנכ"ל והמנכ"ל במשרד התחבורה.

בפגישה נסקרו כל ההליכים, הקשיים התקציביים והיבטים נוספים. בנוסף דנו באפשרויות הגדלת קווי התחבורה לבית שמש, הסדרת השעות בעיקר בימי שישי ומוצ"ש.

בשורה נוספת שנידונה בפגישה הייתה הוספת קו אל הערים: נוף הגליל וטבריה.

בשיחה עם ׳חרדים אשדוד׳ אומר חבר המועצה יהושע טננהויז לאחר הפגישה: ״סוכם כי משרד התחבורה יעשה את ההערכות שלו, בחינת עלויות וקווים וימשיך את הדיאלוג איתנו ועם החברות הזוכות הקיימות״.

עוד אומר טננהויז: ״הרב מקלב, סגן שר התחבורה וממונה על רשות החרדים במשרד רוה"מ, איש ביצוע ירד לפרטים, עדכן וניתח כאשר הסבירו גם את גודלה של אשדוד וחשיבותה, מול ערים מתפתחות״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
דודי
10 ימים לפני

אלופיםם

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן