אֲנִי הַיּוֹם יְלִדְתִּיךָ

מה עשה הרב האשדודי בבסיס צה”ל ביום הולדתו?

הרב עמאר בבסיס צה״ל עם החיילים

הרב מנחם עמאר העומד בראש מרכז המבקרים ״מאורות״ שע"י "אור מנחם", חגג השבוע יום הולדת, כידוע שביום ההולדת מחפשים לעלות ולהתרומם עוד במעשים טובים.

כך בשעות הצהריים עזב הכל ויצא לבסיס צבאי הנושק לגבול עזה, שם בין הטנקים והנמר"ים, ניגש לחיילים והניח להם תפילין וכשמישהו לחש לאחד החיילים כי הרב עמאר חוגג יום הולדת, מיד פתחו בשירת "היום יום הולדת לכבוד הרב עמאר" ופצחו במעגל ריקוד חסידי.

הרב עמאר, קטע את המעגל במטרה כדי להשיג עוד חייל ועוד חייל בדרכם לעזה ותוך כדי פרקו מעל גבם את "הקיטבג" המסורבל הנושא ציוד צבאי חשוב, הפשילו את שרוול חולצתם והגישו את ידם ותוך זמן קצר הרב עמאר הניח להם תפילין כשהם מניחים את היד על העינים וקוראים "שמע ישראל". דופן הטנק או מכסה המנוע של הג'יפ הצבאי שימש כשולחן ארעי להניח עליו את את זוגות התפילין שהניחו החיילים.

 

הרב עמאר ניצל את יום שמחתו ואמר שיש לו זכות היום לברך, לכן בירך כל חייל באופן אישי שיצאו לשלום ויחזרו לשלום וגם יזכיר אותו בתפילות בע"ה, החיילים הודו נרגשות לרב מנחם עמאר ובירכוהו חזרה בברכת מזל טוב ועד מאה ועשרים, על הפעילות המסורה והמבורכת להגיע ביום ההולדת לשטח ולהעניק להם תפילין ולהניח באופן אישי תפילין.

יצויין כי מאז הלחימה בדרום, הרב מנחם עמאר ורעיתו הרבנית חנה עמאר תחי' חברת המועצה הדתית שליחי הרבי מליובאוויטש זי"ע עושים עבודת קודש באזור כולו. הרב עמאר מגיע לקיבוצים בישובי העוטף עם צוות המתנדבים, שם נכנס לשטחי כינוס ומניח תפילין לחיילי צה"ל ועוד חילק עשרות זוגות תפילין לחיילים, כמו כן ביקר אצל משפחות המפונים בדרום, גם שם עודד וחיזק וחילק להם תפילין.

כששמע על חיילים שקיבלו על עצמם בימים אלו להתחיל להניח תפילין, נסע במיוחד וחזר שוב לשטח הכינוס ולצד הטנקים איתר את החיילים, והעניק לכל אחד מהם תפילין מהודרות שמיד כבר החלו להניח וקראו "שמע ישראל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
שמעון
4 חודשים לפני

כל הכבוד ישר כח לעם ישראל.לחיילי צה"ל הייקרים.

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן