כ"ח שנים להסתלקותו

מאות באירועי יום ההילולא של כ"ק הרבי מליובאוויטש זי"ע

שורת אירועים התקיימה בשבוע האחרון לציון יום ההילולא הכ"ח של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זי"ע • מה חשף ראש מוסדות 'זוהר התורה' בהילולא ברובע ט'? ומה עשו באירוע הגדול לנשים כשאזלו מקומות הישיבה?

שלחן הכבוד במעמד

בשבת האחרונה, ג' בתמוז, מלאו כ"ח שנים להסתלקותו של כב' קדושת האדמו"ר מליובאוויטש זי"ע. את יום זה ציינו המוני בית ישראל במאות אירועים והתוועדויות בארץ ובעולם.

באשדוד עצמה התקיימה שורת אירועים לציון יום ההילולא, לגברים ולנשים.

האירוע המרכזי התקיים ברובע ט', ביוזמת בית חב"ד המקומי בראשות השליח הרב יוסף מרגליות שליט"א. סביב שולחנות ערוכים התאספו ובאו מאות מתושבי הרובע והסביבה, לכבודו של הרבי.

את המעמד פתח בדברים מאלפים ומעוררי לב הגאון הרב מאיר מויאל שליט"א, ראש מוסדות 'זוהר התורה' ומקים עולה של תורה, ששיתף את הקהל בעובדה המרגשת כי כל גידולו לתורה ומצוות היה בזכות התקרבות הוריו שיחיו על ידי שליחי הרבי למרוקו. הוא הוסיף וקרא לקהל לצעוד לאור קריאתו של הרבי, ולהיות 'שלוחים' בעצמם לקרב לבם של ישראל לאביהם שבשמים, כל אחד כפי יכולתו.

אורח הכבוד, הגאון הרב משה הבלין שליט"א, רב העיר קרית גת, ראש ישיבת חב"ד קרית גת וחבר בית דין רבני חב"ד, עורר את הקהל בדברים היוצאים מן הלב, וחלק עם הקהל סיפורים נפלאים מהרבי זי"ע.

את המשא המרכזי נשא מזכה הרבים פה מפיק מרגליות הרב יעקב אטיאס שליט"א שבמתק לשונו ריתק את הקהל במשך שעה ארוכה בדברי התעוררות לעבודת ה' בדרכי הקודש של הרבי.

את שולחן הכבוד פיארו מחשובי רבני השכונה והעיר שליט"א, יחד עם ראש מוסדות חב"ד ושליחו הראשי של הרבי באשדוד הרה"ג שניאור גודמן שליט"א, ורב רובע י"א ושליח הרבי הרה"ג מרדכי לאופר שליט"א.

נשות אשדוד התרוממו

גם חלקן של הנשים לא נפקד. בהפקת ענק, ביוזמת נשות חב"ד באשדוד ובשיתוף החברה העירונית, התכנסו כ-500 מנשות העיר לערב התעלות והתרוממות לכבודו של הרבי.

על במה אחת: הרבנית והאמנית חדווה לוי חיזקה ושימחה את הלבבות; הגב' עדן מנשה שיתפה בסיפור התקרבותה לחיי תורה ומצוות יחד עם בעלה מר עודד מנשה; ורב שיכון חב"ד בירושלים הרה"ג ר' טוביה זילברשטרום שליט"א שיתף בחוויות מרוממות במחיצתו של הרבי.

ומה עושים כשכל 400 המקומות באולם מתנ"ס דיונה אזלו מבעוד מועד? ובכן, חברת מדיה גויסה כדי לשדר את האירוע במעגל סגור אל אולם נוסף במתנ"ס, שגם הוא התמלא עד אפס מקום… הצלחה בכמות ובאיכות בסייעתא דשמיא!

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
8 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
8 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
נועם
8 חודשים לפני

אם אשכחך ירושלים
תשכח ימיני

נועם
8 חודשים לפני

גלגלצ DMX Lil Scrappy

נועם
8 חודשים לפני

בעלי חיים הפיג'מות משחק מטקות הליכוד

נועם
8 חודשים לפני

בודהה אלוהים

נועם
11 חודשים לפני

מואפק טריף מנהיג הדרוזים

נועם בן ישראל
1 שנה לפני

מוחמד הנביא מנהיג המוסלמים

נועם בן ישראל
1 שנה לפני

ישו מנהיג הנוצרים

נועם בן ישראל
1 שנה לפני

הרבי מלובביץ' מנהיג היהודים

אולי יעניין אותך
בראשות האדמו״ר נכד המייסד
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן