פרסום ראשון

לאחר משא ומתן עיקש: רשות מקרקעי ישראל חוזרת בה מהחלטתה – ותבנה רק 250 יחידות דיור ברובע ט״ו

ראש העיר בירך על ההחלטה: "המשך הבניה בעיר היא הכרחית וחיונית, אבל חייבת להיעשות באופן מידתי שמשתלב במרקם החיים ושומר על הצביון של הרובעים השונים" | סגרע"ה שמעון כנצלסון שהוביל את המשא ומתן: "שמחתי לקבל את פניית הרשות בה הם חוזרים מרצונם להגדיל את התכנית בניגוד להסכמות בינינו, ולחזור למימדים המקוריים של התוכנית – 250 יחידות דיור, בהתאם לרצון תושבי הרובע"

רובע ט"ו

לאחר משא ומתן עיקש שניהל סגן ראש העיר שמעון כנצלסון בהובלת והנחיית ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על החלטת רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) על תוכניתם בבניית 700 יחידות דיור ברובע ט"ו. בטענה כי כמות כה גדולה של דירות יפגע במרקם של הרובע.

רשות מקרקעי ישראל הודיעה הבוקר כי חוזרת בה מהחלטתה – ותגיש תכנית חדשה להקמת 250 יחידות דיור בלבד ברובע.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי מברך על ההחלטה:

"ברכות לתושבי רובע ט״ו!

במתחם הצעירים ברובע טו׳ במסגרת הסכם הגג, ייבנו רק 250 יח״ד!

אני שמח לבשר כי רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) הודיעה לוועדה המחוזית כי היא חוזרת בה מכוונתה לקדם בניה של 700 יחידות דיור ברובע ט"ו, באופן שפוגע במרקם שלו, וכי תגיש תוכנית חדשה להקמת 250 יחידות דיור בלבד, בהמשך להחלטתי להיענות לבקשת התושבים, ולהקטין את מספר יחידות הדיור ביחס למה שהתחייבנו בהסכם הגג.

המשך הבניה בעיר היא הכרחית וחיונית, אבל חייבת להיעשות באופן מידתי שמשתלב במרקם החיים ושומר על הצביון של הרובעים השונים. רק כך נצליח להגדיל את מלאי הדירות בעיר ולשמור על מרקם החיים ואופייה של אשדוד למען הדורות הבאים.

אני מבקש להודות אישית לסגן ראש העיר אינג׳ שמעון כצנלסון על ניהול המו״מ והנחישות שהפגין מול רשות מקרקעי ישראל בהשגת המטרה החשובה הזו".
סגן ראש העיר שמעון כנצלסון שהוביל את המשא ומתן הגיב לאחר ההחלטה:
"הבטחנו וקיימנו – תכנית "לב הרובע" בט"ו תוחזר ל 250 יחידות דיור בלבד!
לאחר משא ומתן ממושך מול רשות מקרקעי ישראל (רמ"י), אותו הובלתי יחד עם ראש העיר וחברתי לסיעה וממובילות מאבק התושבים ברובע אורית אלמוזלינו רייז, שמחתי לקבל את פניית הרשות לוועדה המחוזית לתכנון ובנייה בה הם חוזרים מרצונם להגדיל את התכנית בניגוד להסכמות בינינו, ולחזור למימדים המקוריים של התוכנית – 250 יחידות דיור, בהתאם לרצון תושבי הרובע.
אנחנו נמשיך לקדם יחד עם רמ"י את הסכמי הגג בהם כלולים אלפי יחידות דיור, כמו גם הקמה של קריית ממשלה חדשה כיאה לאחת הערים הגדולות במדינה ואזורי תעסוקה חדשים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן