נרתמים לחסד

כך גייס איש התקשורת האשדודי את שר הרווחה

באישון ליל פנה שר הרווחה מרגי לאיש התקשורת האשדודי אריאל אלחרר בעקבות הודעה שפירסם ובה סיפור על משפחה שעתידים לזרוק אותה מהבית בעקבות חובות בשכר הדירה • מפעים ומרגש

שר הרווחה יעקב מרגי, איש התקשורת האשדודי אריאל אלחרר

לא כך דמיין אריאל אלחרר, איש התקשורת, יועץ חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) ותושב אשדוד שיסתיים ההודעה אותה פירסם ברשתות החברתיות.

אריאל פירסם לפני 3 ימים הודעה ובה סיפר על מקרה שהתוודע לו:

״שרה (שם בדוי) בת 26, אם ל-3 פעוטות קטנים, עברה היא וילדיה שנים של סבל ואלימות מבעלה שכיום בכלא, נלחמת כמו לביאה לגדל בתוך כל הטירוף את ילדיה המתוקים בכבוד, אבל כעת הם עומדים להיזרק לרחוב לאחר חובות שכ"ד שלא שילמה, המקרר בביתה ריק ללא כלום. היא התקשרה אליי בבכי שאעזור לה.

המקרה נבדק ואומת מול גורמים במקום מגוריה שמנסים לסייע לה גם בכל מיני כיוונים. תפתחו את הלב והכיס עבור ילדיה הקטנים. תזכו למצוות״.

בסיום ההודעה פירסם אלחרר אפשרויות לתרומה למשפחה הנזקקת.

המקרר של המשפחה שהלכה להיזרק מביתה

אמש קיבל שר הרווחה חבר הכנסת יעקב מרגי את הסיפור וההודעה של איש התקשורת, והסיפור נגע לליבו, כשר הרווחה של מדינת ישראל פנה מרגי מיידית לאלחרר למרות השעה המאוחרת (לאחר 11 בלילה) וכתב לו:

"אריאל, ראיתי את הפוסט שלך על האישה המסכנה שאין לה לשלם שכ"ד והמצב שלה על הפנים, תשלח לי את כל הפרטים שלה ואדאג לטפל בזה בעז"ה מחר".

אלחרר לא נשאר אדיש, וכמובן הודה לשר נרגשות על ההתגייסות למקרה, וכבר בשעה הקרובה יעביר אלחרר את כל פרטי המקרה לשר, שבעזרת השם יתגייס ויעזור למשפחה.

בשיחה ל׳חרדים אשדוד׳ אומר איש התקשורת האשדודי אלחרר:

״האמת שהתרגשתי, מגיע פה שר רווחה של מדינת ישראל שבא לעבוד בכל הכוח. השר לא נשאר אדיש לאחר שראה את המקרה שפרסמתי, מגיע לו על כך שאפו ענק. כמובן אני מודה להשם יתברך שזיכה אותי להיות השליח לעזור לאותה המשפחה, עם ישראל הוא עם מיוחד, הייתה התגייסות מדהימה לאחר פרסום ההודעה, אנשים נרתמו וסייעו, בעזרת השם יחד עם הסיוע שיקבלו ממשרד הרווחה הם יוכלו לקצת קצת אוויר לנשום לאחר תקופה של סבל בלתי ניתן לתיאור".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
רועי
1 שנה לפני

אין על אלחרר

רגיש ואכפתי

אולי יעניין אותך
1
חילוץ גופות החטופים
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן