מוישי אייכה?

יקירי אשדוד נחלצים לעזרת משפחת הנעדר מוישי קליינרמן; זו הבטחת הח"כים

85 ימים להיעדרותו של הבחור מוישי קליינרמן: אריאל אלחרר שהרעיד את המדינה עם זעקת ההורים, יחד עם יעקב טסלר וח"כים נוספים, עלו לבית הוריו של מוישי והבטיחו לא להרפות מהסיפור ולהפעיל כל גורם אפשרי עד להימצאותו של הבחור
אריאל אלחרר, יעקב טסלר ואישי ציבור נוספים בבית הוריו של מוישי קליינרמן

איש התקשורת מאשדוד אריאל אלחרר, יחד עם חבר הכנסת יעקב טסלר מאשדוד, עלו היום (ראשון) לבית משפחת קליינרמן במודיעין עילית, במסגרת המאמצים לאיתור בנם הבחור מוישי קליינרמן שנעדר מזה 85 ימים.

אלחרר, שהרעיד את הרשתות החברתיות בחודשים האחרונים במטרה לעורר את הרשויות לפעול לאיתורו של מוישי, הגיע לבית ההורים מלווה בחברי הכנסת – יעקב טסלר, מיכאל מלכיאלי ואוריאל בוסו לצד אשת התקשורת יעל צין.

חברי הכנסת שמעו על המחדלים הרבים המלווים את המקרה הבלתי נתפס הזה, מצד המשטרה והגורמים הרלוונטיים. חברי הכנסת הבטיחו לא להרפות מהסיפור ולהפעיל כל גורם אפשרי עד להימצאותו של מוישי.

בתוך כך, במשטרה ממשיכים בחיפושים אחר הנער מוישי קליינרמן, שנעדר מביתו מזה 85 יום. זאת לאחר שבשבוע שעבר, לאחר כמעט שלושה חודשים של היעדרות, הורה ראש אח"מ, ניצב יגאל בן שלום, על הקמת צוות חקירה מיוחד. קליינרמן נראה בפעם האחרונה במירון ומאז אבדו עקבותיו. "מכיוון שעד כה אין קצה חוט לגבי היעדרותו של הנער, כל אינדיקציה שעולה נבדקת מיד עם קבלתה במקביל למלאכת החיפושים שלא פוסקת", מסרה הבוקר המשטרה.

היום פרסמה המשטרה הודעה ולפיה היא מבצעת פעולות רבות, הכוללות סריקת שטחים נרחבים מאוד במקומות בהם עולה אינדיקציה להימצאותו של מוישי, ומפעילה לשם כך כוחות רבים של שוטרים, יחידות חילוץ ומתנדבים ויחידות מיוחדות נוספות.

"במקרה של משה, עד כה לא נמצאה אינדיקציה הממקדת את הכוחות בתא שטח מסוים. ועל כן מלאכת החיפוש קשה יותר ומתפרסת בנק' רבות בארץ בהם יכל היה להימצא", מסרה המשטרה. "משטרת ישראל תמשיך לפעול על מנת להשיב את משה מהר ככל הניתן לחיק משפחתו".

מפקד תחנת מודיעין עילית, סנ"צ אלון כלפון, סיפר הבוקר על הפעולות שמבצעת המשטרה: "התחלנו בחיפושים נרחבים בשני רבדים עיקריים: אחד – חיפוש טקטי בשטח, תוך הסתייעות בגורמי מקצועיים, יחידות צבאיות ואמצעים מיוחדים. חיפושים פיזיים שירדו ירידה לבורות מים, חיפוש במקוואות, בבתי כנסת וקברי צדיקים שאותם הוא נהג לפקוד. כל מקום שהוא היה נסרק וממשיך להיסרק"

"בצד השני", הוסיף כלפון, "אנחנו מנהלים חקירה מסודרת של כלל המרכיבים, אוספים עדויות, מאתרים מצלמות, מכשירי טלפון, עושים התחקות אחורה החל מהרגע שהוא נעדר ולפני. מחדשים קשרים ישנים, אנשים שראו אותו, חברים, מקורבים, משפחה".

"אנחנו כל העת בקשר עם המשפחה, קשר הדוק וחם. שקיפות מלאה וקשר רציף כדי לייצר להם תחושה שאנחנו באמת איתם, אנחנו כל הזמן מחפשים אותו ונמשיך לחפש אותו עד שנמצא אותו", סיכם כלפון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
1
חילוץ גופות החטופים
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן