מסמך סודי

חשיפה: כך מתכוננים בחסידות גור להתמודד עם הפרובוקציות המופעלות כנגדם

מסמך סודי שהגיע לידי 'חרדים אשדוד' חושף את תוכניות הפעולה של החסידות בפרובוקציות השונות המופעלות כנגדם באשדוד | לחשיפה המלאה >

קו ממלכתי. גולדקנופף ווינגרטן

רחובות הרובעים החרדים באשדוד כוסו שעה קלה לפני כניסת השבת האחרונה באלפי פאשקווילים כנגד חסידות גור בעיר וכנגד מועמד החסידות סגן ראש העיר יחיאל וינגרטן. בחרנו ב׳חרדים אשדוד' שלא להביא בפני קוראינו הנאמנים את הדברים משום לשון זולה וירודה. בנוסף בשבוע שעבר הרשתות החברתיות הופצו בדפי מסרים כנגד סיעת אגודת ישראל ובעיקר כנגד חסידות גור.

הפראשקווילים ברחובות אשדוד

כעת אנו חושפים בפניכם מסמך פנימי שהועבר אל צוות פעילים בחסידות, ובו מסרים מיוחדים אותם יעבירו לכלל החסידים באשדוד.

ל׳חרדים אשדוד׳ אכן נודע, כי בכל בתי הכנסת של החסידות התקיימו דרשות בנושא הבחירות כאשר המסרים אותם נחשוף בפניכם הועברו שם במלואם.

חשוב לציין כי מדובר בקו מעניין מאד, כאשר משמיצים קבוצה מסוימת והיא בוחרת בקו שכזה.

במסמך הפנימי נכתב בין היתר:

״ההכרזה הפעם (הכוונה להכרזה שנאמרה בשם מרן האדמו״ר מגור לחסידים והועברה על ידי שהשר יצחק גולדקנופף) הייתה מאוד חריגה. אפשר ממש לחוש בין השורות את הכאב (של הרבי מגור) על הניסיון לפלג את אגודת ישראל שיסדוה גאוני וצדיקי קמאי. ולהיפך, את הברכה המיוחדת שנמסרת שם מכוחם של צדיקים מדורי דורות ועד היום יבדלחט"א, למי שפועל ועושה אך ורק למען אגודת ישראל״.

כעת עוברים המסרים לגופם של דברים:

״אין להם שום הסבר למה הם עשו מחלוקת באשדוד. אז הם מנסים לייצר שיח אנטי נגד אגודה, בהסתה שקרית והשמצות. הם תולים פשקווילים ברחוב כדי להרגיז אותנו, ועוד יעשו כנראה פרובוקציות יותר גדולות, בתקווה שאנחנו ניגרר ונגיב בתלישת מודעות, בוויכוחי רחוב וכל מה שיכול לעזור להם לייצר שיח של קיפוח בצד שלהם. אסור להיגרר ולא להגיב בשום פנים ואופן, זה לא דרכנו. זה חייב להיות מוחלט. לא בחורים ולא ילדים. יש הרבה צער בפנים מאלה שעשו מחלוקת באגודה. אנחנו מצידנו לא נעשה שום דבר שעלול להגדיל את אש המחלוקת. אנן בדידן והם בדידהו״.

המסרים לא פוסקים, וכעת מועברים הנחיות כיצד יש לנהוג:

״מה כן צריך לעשות? לפעול ולהפעיל. בבחירות הארציות הוכחנו עוצמה בלתי רגילה, כולם ציינו את זה. העוילעם הסתער על העיר והביא כמויות של מצביעים. הכל מכוח בקשה אישית, "בשבילי תעשה לי טובה, ותזכה בברכת הצדיקים". וזה עבד. כעת באשדוד, המאבק הוא מורכב וקשה. כל קול נוסף זה קול מכריע. צריך שכל אחד ייקח על עצמו להביא קולות ובכך להוכיח שהדרך של רבותינו באגודה נשארה בתוקפה ללא שינוי״.

במסמך הפנימי לא חוסכים ואף פועלים לגייס קולות גם בקרב הציבור המסורתי בעיר:

״יש לנו הפעם פוטנציאל משמעותי בקרב דתיים ומסורתיים, שרוצים את לסרי בראשות העיר ואין להם הפעם למי להצביע למועצת העיר. המסר שלנו עבורם בקמפיין הכללי הוא "פתק אחד לראשות העיר, פתק אחד לאבא שבשמים", שזה ג'. כלומר, בחיבור איתנו יש לך גם את לסרי וגם את המתנה הקטנה לאבא שבשמים. יש קהל שמחכה לזה. צריך לדבר איתם בשפה הזו״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
23 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
23 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
חנניה יו"ט ליפא
3 חודשים לפני

גרערררר לך לשטיבל….

יצחק כהן
3 חודשים לפני

גור וכל השאר גורנישט

ג'קי
3 חודשים לפני

שיכרון הכח יעלה לגור בדמים מרובים בעז"ה יתמו חטאים מן הארץ "ורשעים עוד אינם" אמן

יחיאל יצחק חנוך בבצ'יק
3 חודשים לפני

מצחיק מאוד!!! גור מדברים כיצד להתמודד עם פרובוקציות? הלא הם מעוררי הפרובוקציות הגדולות מאז ומתמיד, ע"ע שבת בחוקותי וכדו' בהם נוהגים באלימות נגד כל מי שחושב אחרת מהם [נוסח פוטין] והם מדברים על איך יתמודדו עם פרובוקציות.

ורד
3 חודשים לפני

משתתפים בבחירות רק בשביל כסף ימכרו את אמא שלהם בשביל כסף חוץ מלעשות ילדים לא עושים כלום ולא תורמים בכלום שלא יעשו צבא שיעשו לפחות שירות לאומי יעבדו במקום להשריץ ילדים כמו החתולים.אם בעלי וילדי דתיים לאומיים שומרים שבת ועושים צבא הם לא יותר טוב מהם

יחיאל
3 חודשים לפני

והאמת נעדרת מעניין איך הקוזק הגזלן ללא הרף ובכל מקום שאינם יודעים "טירור"מהו מתבכיינים פתאום אלו דרוצים רק אחדות שזה רק מסתדר עם דעותייהם כפי שכבר כתב הרב שרייבר אני באחדות איתך אם תעשה מה שאני כופה עלייך וד"ל

חיים
3 חודשים לפני

אני ראיתי בלעזרעס בשבת האחרונה שצעקו על שטרנפלד המועמד מהפלג – הוא חרק שיניים שתק והסתלק בדממה – התביישתי בשבילם! מדובר באדם צדיק שעוזר לכולם, סתם התנפלו עליו!

יוסי שוורץ
3 חודשים לפני

אני מתפלל קבוע בביהמד בעלז המרכזי ברובע ג'
עד לפני חודש לאף אחד מהם לא היה שמץ של סיבה למה ראשיהם התפלגו
רק בחודש האחרון התחילו לצאת כל מיני סיבות….
חבל על הפילוג שגורמים חיצוניים החליטו עלינו.

ישראל
3 חודשים לפני

יחיאל וינגרטן נציג ציבור למופת!

מוטי
3 חודשים לפני

בעלזא גרמו לפילוג ולשסע באשדוד

ולכן הציבור החרדי השפוי מתאחד סביב מפלגות

ש"ס בראשות אבי אמסלם
ואגודת ישראל בראשות הרב יחיאל וינגרטן

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן