גלריה

חבר המועצה התקבל כאורח הכבוד במימונה המצומצמת ב"ילדי שגיא ויעקב"

ב״ילדי שגיא ויעקב״ חגגו את המימונה עם אורח הכבוד ר׳ חיים אמסילי שליחם של גדולי התורה חבר מועצת העיר שהבטיח לעמוד לימין המוסדות

חבר המועצה ר׳ חיים אמסילי במימונה

עם צאת חג שביעי של פסח, במרכז לצעירים "ילדי שגיא ויעקב" חגגו את המימונה כמסורת קבועה במשך שנים רבות. השנה עקב המצב בו נמצא עם ישראל בעיצומה של מלחמה ויהודים חטופים הנמקים בשבי, צמצמו את החגיגות, אך ערכו ברכות ודברי תורה סביב המנהג של המימונה בקרב יוצאי מרוקו.

את הערב פתח הרב אילן גוזל רב המרכז לצעירים "ילדי שגיא ויעקב" שחיבר ספר מיוחד המקיף את כל מנהגי המימונה הנקרא "לאילן ריח" ובדבריו נתן טעמים מדוע נקרא החג בשם המימונה ומה נהגו בקהילות רבות בערב זה.

אורח הערב היה שליחם של גדולי התורה ר׳ חיים אמסילי, ממונה חינוך תורני וחבר מועצת העיר שהתקבל בכבוד ובהערכה רבה על פעילותו הגדולה והעניפה למען הציבור במשך שנים רבות בכל התחומים ובעיקר בחודש האחרון למען הציבור הרחב בפעילויות ואטקרציות שונות לכלל הציבור.

בדבריו נשא דברים נרגשים ובירך את כל מאות המשתתפים ב"תרבחו ותסעדו" ואמר שנרגש בכל פעם לבקר במרכז צעירים "ילדי שגיא ויעקב" לראות את הפעילות החשובה במקום למען הצעירים בעיר, זה מקום שמחבר את כולם, ובישר לציבור היות שהמקום צר מלהכיל את כל הבאים הרבים, הבטיח שיפעל יחד עם כבוד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לרווחת המקום לכל הצעירים המשתתפים בפעילויות החשובות הנעשים כאן במשך השנה כולה.

את הערב הנעים בשירה ובפיוט הרב יהודה מוייאל יחד עם משמח הקהל שמעון רגב ששימח את המשתתפים.

על שולחן המרכזי הונח מגש ענק ובו דג גדול כשלצידו עלי ירק, קערת ה"זאבאן", עוגיות קוקוס מכל הצבעים כשבמרכז הגיעו בזה אחר זה ערימות של מופליטות טבולות בדבש, אותם חילק הרב אילן גוזל לכל הבאים עם ברכת "תרבחו ותסעדו".

הרב אילן גוזל הודה מקרב ליבו לר׳ חיים אמסילי שהוא שליח נאמן, אשר במשך שנים הוכיח את עצמו בפעילות ציבורית חשובה למען כלל הציבור וכעת ב"ה לאחר שקיבל את אמון הציבור עם תפקידים בכירים כבר פעל ועשה למען כלל הציבור, מכאן כולנו נברך אותו שימשיך להצליח בתפקידו החשוב ויעלה מעלה מעלה למען הציבור כולו.

גלריה:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
.דוד
16 ימים לפני

האירוע לא היה מצומצמם

יוסף מוקיר שבת
17 ימים לפני

פשוט הגזמתם תמונות כאילו חתן בר מצוה

אולי יעניין אותך
1
חילוץ גופות החטופים
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן