חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
ומה עם הפסד כספי?

זו ההודעה החריפה שקיבלו מנהלי מוסדות גור באשדוד

מנהלי מוסדות גור באשדוד קיבלו מכתב מוועדת הרבנים, בו נכתב כי אין לנסוע השנה למקומות אירוח שיש בהם במשך השנה מסכים בחדרים • במכתב הודגש כי לא די בהורדת המסכים, בניתוקם או בכיסויים • וזו ההוראה לאלה שכבר הזמינו מקומות ויש הפסד כספי גדול
חתונת גור. תילום: שוקי לרר

מנהלי המוסדות של חסידות גור באשדוד קיבלו הודעה בימים האחרונים, לפיה אין לנסוע השנה למקומות אירוח שיש בהם במשך השנה מסכים בחדרים.

ועדת הרבנים של החסידות, ששיגרה את המכתב גם לכלל מנהלי המוסדות של החסידות ברחבי הארץ, הדגישה כי ״לא די להוריד את המסכים, ובוודאי שלא שי בניתוקם או בכיסויים״.

׳חרדים אשדוד׳ מציג את המכתב המלא: ״התבקשנו לחדד ולהבהיר בנוגע לימי עיון לצוותות או מחנה לתלמידים או תלמידות, כי ‏החל מהשנה אין לנוסע למקומות אירוח שיש בהם במשך השנה מסכים בחדרים״.

‏במכתב הדגישו כאמור כי ״יש לחדד כי לא די להוריד את המסכים, ובוודאי שלא די בניתוקם או בכיסוים, יש להקפיד על דבר זה מאוד, משום שלעיתים ישנם כאלו שמורים לעצמם היתר בעקבות מוסדות ‏אנ"ש שהיו שם, ולא יודעים לחלק אם הורידו מסכים או לא״.

עוד כתבו במכתב: ״‏מוסדות שכבר הזמינו השנה במקומות שיש מסכים במשך השנה, ולא ניתן להחליף ‏למקום אחר, או שיש הפסד כספי גדול, הגם שכבר הודענו שיש להוריד את המסכים, ולא די לכסותם או לנתקם, בכ"א יש לפנות למזכירות הועדה לבירור״.

‏לסיום הדגישו כי ״הודעה זו הינה לכל מוסדות וארגוני אנ"ש, בין בנים ובין בנות״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
10 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
10 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אזרח מתוסכל
1 שנה לפני

די לשיגעונות הבלתי נשלטות אז גור אמרו כך או כך מישהו מתוך גור התלונן?
פעם מאיפה אתם יודעים כל כך הרבה שטויות?
וממציאים על גור
די די די די
תירגעו!!!!!!!!!!!!!!!!!

משה
1 שנה לפני

ממש לא נכון אני חרדי ואין לי טלוויזיה בבית לצערי עדיין יש לי אייפון בכיס לצורך עבודתי כנהג אוטובוס, וברור שלא כל אדם עושה איתו אותם דברים, לכן צריך לנהוג באחריות אבל אני משתדל כמה שפחות להוציא אותו בציבור כי "יש דברים שלא עושים במקום ציבורי" הכלל הזה נכון לפי מנהג המקום שמקובל בציבור שאדם חי בו כך נהוג בעם היהודי מקדמת דנא…

צופה
1 שנה לפני

כת

צורי
1 שנה לפני

מספיק עם החרטא שלכם חרדים אעלק" לכל אחד מכם יש טלויזיה בבית וגם אייפון בכיס

בעילום שם
1 שנה לפני

מה יעשו בבתהם

חיים
1 שנה לפני

מה יעשו בחדרי בתי החולים ???

חסידי
1 שנה לפני

כל הכבוד וממנו יראו וכן יעשו

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן