קרבות הירושה ובצע כסף

התקרית המזעזעת במירון: עסקנים השפילו את הרב מאשדוד בגלל תרומת האחיין

הלם ותדהמה: אב"ד 'מאורי אור' אשדוד ורבה של מירון הרה"צ רבי אלעזר שטרן הושפל בשבת האחרונה במירון כאשר עסקנים חסידות מפורסמת ביקשו ממנו שלא להגיע לשבת בראשות רבם, בגלל תרומה של אחיינו למוסדות באלעד
הרב אלעזר שטרן. צילום: יוסי לוי

עסקנים מחסידות מפורסמת התקשרו בערב שבת האחרון לאב"ד 'מאורי אור' אשדוד ורבה של מירון, הרה"צ רבי אלעזר שטרן, וביקשו ממנו שלא להשתתף בכל אירועי השבת של החסידות, שנערכו במירון בראשות האדמו"ר.

אחד הגורמים המעורים בפרטים סיפר ל'חרדים אשדוד' כי הבקשה החצופה הגיעה לאחר שחתנו של רב מירון בני ברק הרה"צ רבי טוביה שטרן, אחיו הבכור של אב"ד 'מאורי אור' ורבה של מירון, קנה כרטיסים לשבת בשווי עשרות אלפי שקלים ובכך הבטיח את מקום חמיו בשבת המיוחדת, שנערכה לתומכי המוסדות של החסידות המפורסמת באלעד.

כדי להבין את הרקע נחזור להסתלקות אביהם, רבה המיתולוגי של מירון הרה"צ רבי מאיר שטרן זצ"ל, לפני מספר חודשים. באופן מפתיע, הרב זצ"ל ביקש בצוואתו, וכך גם בחייו, שדווקא הבן רבי אלעזר מאשדוד ימלא את מקומו ברבנות היישוב מירון. רבי אלעזר, שלא רצה לפגוע באחיו הבכור, נועד יחד איתו אצל מרן האדמו"ר מויזניץ ושם סוכם כי שאר אחיו ייקראו גם רבני מירון, בצירוף שם העיר שבה הם מתגוררים. וכך, אחיו הבכור הוכתר לרב מירון בני ברק.

אבל מסתבר שיש מי שמנסה לערער את השלום. אחד הנוכחים בשבת במירון סיפר ל'חרדים אשדוד' כי בערב שבת, רבה של מירון רבי אלעזר שטרן מאשדוד שהה ביישוב וכשהגיע להתפלל שחרית אצל קברו של רבי אלעזר בנו של רבי שמעון זי"ע, הוא הבחין כי גם האדמו"ר והחסידים מתפללים במקום.

באופן מפתיע, לאחר תפילת שחרית הוא קיבל שיחת טלפון שבמהלכה ביקשו ממנו לא להשתתף בסדרי השבת, אלא במהלך ה'טיש' בליל שבת. והכול, כדי לא "לאכזב" את חתנו של אחיו הבכור, שקיבל מקום של כבוד בכל סדרי השבת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
4 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
4 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
משה
1 שנה לפני

למי שלא הבין מדובר בחסידות השלום… וד"ל

בעילום שם
1 שנה לפני

חבורת מאנייקים

איש מירון
1 שנה לפני

לא נכון.
הוא השתתף בטיש בליל שבת

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן