גלריה

הרב פינטו בברכת האילנות בחצר תלמידו של הרב שטיינמן זצ”ל

ברכת האילנות בעצים משבעת המינים: האדמו"ר הגה"צ רבי דוד חנניה פינטו בברכת האילנות בחצר תלמידו ונאמן ביתו של מרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל

האדמו"ר הגה"צ רבי דוד חנניה פינטו נשיא ממלכת התורה "אורות חיים ומשה" הגיע לארץ הקודש ביום שישי האחרון, לאחר ביקור ממושך בקהילות היהודיות בארגנטינה שם מסר בפניהם מידי יום ביומו שיחות חיזוק, כשדבריו תורגמו לשפה הספרדית.

היום (שני) בשעת הצהריים נסע לקרית הרצוג שבבני ברק, שם בחצר ביתו של הרב משה סחייק שליט"א מחבר הספרים "מזקנים אתבונן" ו"בטחון ואמונה" שהיה תלמידו ונאמן ביתו של מרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל במסירות רבה במשך שנים רבות.

המיוחד הוא שבחצר ביתו גדלים אילנות משבעת המינים דווקא וללא חשש כלאיים כשהפריחה נראית בכל אותן אילנות וציין כי יש דעות שסוברים דאין לברך על עצי פרי בכלאיים.

במרכז החצר הכינו סטנדר עם הסידור, כאשר קודם לכן הגר"ד פינטו עבר בין האילנות וראה את הפריחה, תוך כדי ששמע הסבר מפורט מהרב סחייק על אילן התמר שבאופן נדיר גדל כאן לאחר שזרע את גרעיני התמרים שאכל מהם מרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל, כך גם את הסיפור המעניין על עץ האתרוג.

לאחר אמירת המזמור הללוהו במרומים, הגר"ד פינטו בירך בקול רם את הברכה כשכל הסובבים ענו אמן בקול רם.

בטרם צאתו, הגר"ד פינטו בירך את הרב משה סחייק בתודה ובהערכה רבה ובברכת חג פסח כשר ושמח ושיזכה תמיד לפירות מתוקים מכל יוצאי חלציו.

צילום: שוקי לרר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן