פטירת בת ה-100

הרב הראשי ניחם את הרב מאשדוד על פטירת אמו

הרב הראשי הגר"ד לאו הגיע לניחום אבלים אצל הגאון רבי יוסף זייני, רב ברובע ד' באשדוד, היושב 'שבעה' על אמו הרבנית רחל זייני ע"ה שהלכה לעולמה בגיל 100
הרה"ר הגאון רבי דוד לאו מנחם את הרב יוסף זייני

הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו הגיע לניחום אבלים אצל הגאון רבי יוסף זייני, רב ברובע ד' באשדוד, ואת הגאון רבי אליהו רחמים זייני, ראש ישיבת ההסדר 'אור וישועה' בחיפה.

הרבנים זייני יושבים 'שבעה' על אמם הרבנית רחל זייני ע"ה שהלכה לעולמה בירושלים ביום רביעי האחרון, בגיל 100. הרבנית, הייתה אשתו של הרב מאיר זייני זצ"ל, אמם של הרבנים אליהו רחמים ויוסף זייני וסבתו של תת-אלוף דוד זייני.

בנה, הגאון רבי אליהו רחמים זייני, ראש ישיבת אור וישועה בחיפה, סיפר על מסירות נפשם האדירה של הרב והרבנית בזמן שהותם בצרפת: "בערב ראש השנה אבא ואמא הבינו כי אין מקום בו יוכלו היהודים להתפלל בימים הנוראים, אבא ואמא שכרו את הקרקס העירוני ובמו ידיהם יחד עם הילדים ניקו את המתחם מסירחון בעלי החיים".

"לתפילות ראש השנה בקרקס הגיעו 4,000 מתפללים", המשיך הרב זייני, "כמובן שמיד לאחר החג הקרקס חזר לפעילות ובערב יום כיפור שוב עמלו אבא ואמא על ניקיון המקום, ביום הכיפורים הגיעו לתפילות כבר 10,000 מתפללים".

הרבנית הייתה יד ימינו של בעלה ויחד שיקמו את יהדות צרפת שלאחר המלחמה. הרבנית זייני לא הצליחה להכיל את העובדה כי לאחר המלחמה הסתובבו בצרפת נערות יהודיות רבות ללא אב ואם והקימה עבורם מוסד שהפך לביתן והרבנית ליוותה באופן אישי את הבנות עד לחתונתן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן