לומדים בטוח

הצלחה מסחררת: בתוך 3 חודשים כלל מוסדות החינוך באשדוד עומדים בתקן פיקוד העורף

לפני 3 חודשים יצא לדרך מבצע לומדים בטוח, מבצע מהגדולים בארץ של הצבת ממ"מים - מרחבים מוגנים מוסדיים במוסדות החינוך בעיר בהם לא היה מיגון מיטבי, במטרה לאפשר לתלמידים ללמוד בבטחה.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בתחילת מבצע 'לומדים בטוח'

לאחר 3 חודשים: הגיע לסיומו מבצע מהגדולים בארץ – מבצע לומדים בטוח באשדוד!

בבניית והצבת הממ"מים זכו מספר יזמים, דבר שאיפשר לפרויקט להתקדם בקצב גבוה מאוד, ובפרק זמן של 4 חודשים הוצבו 20 ממ"מים ונבנו 70. אשדוד מובילה במתן מיגון תיקני לכלל תלמידי העיר שישהו בבתי הספר בזמן חירום, אם תחת מיגון תיקני מלא – ממ״דים/ מקלטים, או תחת הנחיות מיגון מחמירות של הנהלת העיר – ״הכי מוגן שיש״ שתי תקרות ושני קירות.

חשוב לציין, כל התהליך התבצע בשיתוף ובאישור פיקוד העורף, והמרחבים המוגנים שנבנו / הוצבו עומדים בתקנים ובדרישות של פיקוד העורף.

הפרויקט התבצע בהשקעה של 40 מיליון ש"ח, בהובלה מקצועית וחרוצה של מנהל אגף ביצוע וסגן מהנדס העיר עמית אלגמיל, מנהלת אחזקה ובינוי במוסדות חינוך חופית סיוון גל ים ומנהל אגף אחזקה משה קוידא, והוא פרויקט יחיד מסוגו בישראל שרשות עירונית מבצעת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
4 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
4 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אשדודי
1 חודש לפני

כל הכבוד לראש העיר אומר ועושה

מוישה זוכמיר
1 חודש לפני

במתחם הקראוונים בחרגול אין מיגון.

אשדודית
1 חודש לפני

עבודה ערבית אפילו שסינים בנו .. אין חשמל, לא ניקו את הצבע והסביבה מטונפת השאירו חומרי בניה אין מזגנים ילדים בוכים בגלל שאין אור כשצריך לעשות תרגיל. בזמן אמת אי אפשר להיות שם באמת… במקום לסיים עד הסוף מביאים כל פעם בעל מקצוע אחד שיעשה עבודה אחת ואחכ הולך לעשות את אותה עבודה במיגונית אחרת. ככה לא עובדים!! העיקר החזירו את כולם ללמוד … כמה מפגעים ואין עם מי לדבר

העוקץ
1 חודש לפני

בתומר דבורה לומדים וגם תהיה קייטנה בחופשה ואין שום מיגון מינמלי. על מי מוטלת האחריות לביטחון בנותינו.

אולי יעניין אותך
סיוע באיתור נעדר
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן