"ועַל הַנִּסִּים" - נר א׳

"הזיזה את דלת המקרר וממולה עומד הגנב, מרחק פסיעה. ובשולחן לידו מונחים 2 סכינים"

ישי סודרי בן 44 תושב אשדוד משחזר ומודה להשי"ת על הרגעים בהם ביתו בת ה-14 פוגשת גנב בתוך הבית | פרויקט הנס האישי שלי - חנוכה תשפ"ג | בכל ערב בעז״ה תעלה כתבת הנס האישי שלי
ישי סודרי על רקע הסכינים ששימוש את הגנב

ישי סודרי, בן 44, אשדודי למעלה מ-23 שנים, מוכר באשדוד כחזן ופייטן ששמו הולך לפניו, נכדו של בבא חאקי האדמו״ר רבי יצחק אבוחצירא (אחיו של הבבא סאלי זצ״ל), גיסו של האדמו״ר רבי יקותיאל אבוחצירא והרב משה יוסף בנו של מרן הרב עובדיה זצ״ל. ישי אחיו של איציק סודרי היועץ לשעבר של ש"ס.

ישי סודרי יחד עם אחיו, מימין: איציק. קרדיט: אייל לוי

נחזור ללילה ההוא – כ״ט תמוז תשע״ג:

״בתקופה ההיא חשוב להגיד היה גל פריצות לדירות רבות באשדוד, וגם ברובע ג׳ בו אני גר. השעה 2:30 בלילה אני ואשתי סיימנו להכין ולסדר את הבית עולים על יצועינו, ללון את השעות הספורות שנותר לנו לפני שהילדים מתעוררים. הבת שלי הייתה אז כבת 14 התעוררה תוך כדי שינה וקמה ממיטתה לעבר המטבח שם רצתה לשתות כוס מים. להפתעתה היא רואה את דלת המקרר פתוחה, היא חשבה שאולי בן דודה שישן אצלינו קם גם הוא לשתות ושכח לסגור הדלת, ואז ניגשת למקרר ומזיזה את דלת המקרר בכדי לסגור – ומולה עומד גנב, מרחק פסיעה ממנה. כאשר בשלחן המטבח על ידו מונחים 2 סכינים ענקיים איתם הגיע הגנב. הילדה הייתה בהלם, ובתושיתה הרימה צרחות ׳אבא – אמא – בואו מהר – יש בבית גנב״, כשתוך כדי הגנב (כבן 18) רץ לעבר המרפסת (גרתי בקומה הראשונה בבניין) ובורח לרחוב. רצתי לילדה, אשתי תפסה אותה וחיבקה אותה תוך כדי שהיא מנסה להבין ולהרגיע אותה. הרמתי מיד טלפון למשטרה ובמקביל אני רץ לרחוב לנסות לראות ולתפוס את הגנב, אך פספסתי אותו כבר, הוא הצליח לברוח בשניות הללו״.

״חשוב לציין, המשטרה הגיעה ממש בתוך דקות ספורות כשלאחר דקות כבר נתפס הפורץ בדירה אחרת שנכנס לגנוב, שניות לאחר שברח מדירתי, אגב, הוא נידון להיכנס לכלא למשך שנים ארוכות לאחר שהתברר שמדובר בעבריין רכוש שפרץ לדירות רבות בעיר, אולם בכלא בחר לסיים את חייו באופן טראגי״.

ישי משמש את מרן רבי עובדיה יוסף זצוקל"ה

סדרת ניסים

״לאחר הגעת כוחות המשטרה התברר הנס הגדול, שלא רק שבסייעתא דשמיא לא נגנב מאתנו מאומה, הקב״ה דאג שהילדה תתעורר בדיוק באותם הרגעים, ואף הבחנו ב-2 סכינים שהביא איתו הגנב והיו מונחים שלחן על יד איפה שעמד מול הילדה שלנו. לחשוב חלילה איך זה יכול היה להסתיים, ובסייעתא דשמיא, בחסדי שמים, בניסים ברח ולא ביצע את זממו – לגנוב ולהשתמש חלילה בסכין ולפגוע בגוף״

״בתחקיר המשטרה התברר נס הנוסף, הגנב נכנס ופרץ לדירה דרך החלון של החדר בו ישנה הילדה, שכנראה לא שמעה בשנתה את הפריצה, ושחלילה יכולה הייתה להיפגע ממנו אם היה מרגיש בהתעוררותה״.

הסכינים בהם היה מצויד הגנב שפרץ לדירתו של סודרי

המסר של ישי לכולנו

״להודות להודות ולהודות. לקדוש ברוך הוא על הניסים הגדולים שאירעו לנו באותו הלילה, ניצלנו מנזק ברכוש, והכי חשוב הילדה שלנו המתוקה ניצלה פעמיים מנזק שחס וחלילה יכול היה לקרות אם רק היה מבצע את זממו. להודות על ניסים שבכל יום ויום. בטוח שזכות אבותינו משפחת אבוחצירא הקדושה עמדה לנו באותם הרגעים להציל אותנו״.

״להודות גם על הילדה שעברה את זה בחסדי שמים, למרות הטראומה הגדולה שחוותה תוך כדי השינה באותו הלילה, היא התגברה על זה, והיום בס״ד הקימה משפחה עם ילדים מתוקים, מתגוררת אף היא באשדוד, ומביאה נחת!, חנוכה שמח!!".

 

הודעת מערכת:

בעזרת השם במשך כל ימות החנוכה צפוי להעלות כתבת ׳הנס האישי שלי׳ כחלק מפרויקט חנוכה – הישארו עמנו, חנוכה שמח!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
11 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
11 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
נעמה
1 שנה לפני

אמהלה, איזה פחד

חיים
1 שנה לפני

יואו

סיפור מדהים

שמחה בונים
1 שנה לפני

יש אלוקים והוא עושה ניסים! רק צריך להאמין ולזכור להודות

ישי ברונוס הסדרן התותח מסנו
1 שנה לפני

מפחיד…
נס גדול.
כבוד למשפחת סודרי המעטירה.
וכמובן תודה לדויטש…

בעילום שם
1 שנה לפני

חזקקק

זאבי
1 שנה לפני

ישי

פחד מוות

Rachel Ben-harush
1 שנה לפני

השם ישמור …נס גדול .

שי אסולין
1 שנה לפני

מלך

יואל מלכה
1 שנה לפני

זכות סבך הקדוש בבא חקאי זצוק"ל זיע"א הייתה איתכם

תושב העיר
1 שנה לפני

ישי, ריגשת

שתזכה להמון נחת מכל יוצאי חלציך. בנחת וברוגע

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן