כל הפרטים

המיזם שמעורר התרגשות בבעלזא: הנכד מאשדוד המריא לבלגיה לביקור מיוחד

הנכד מאשדוד מבקר באנטוורפן: נכדו השישי של כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא, הרה"ג רבי חיים מאיר רוקח, מקיים ביקור חיזוק בקרב החסידים באנטוורפן, בלגיה • 'חרדים אשדוד' עם כל הפרטים על המיזם האדיר בחסידות ועל מעורבות נכדי האדמו"ר בעזרה לקהילות הגולה
קבלת פנים לכבוד הרב חיים מאיר רוקח באנטוורפן. צילום: מרדכי זאב שוומנפלד

הרה"ג רבי חיים מאיר רוקח מאשדוד, נכד כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא, המריא בסוף השבוע האחרון לאנטוורפן, בלגיה, לביקור חיזוק בקרב קהילת בעלזא בעיר, עד למחר (שני). מעמדי קבלת פנים נערכו בכל בתי הכנסת של החסידות בעיר.

ל'חרדים אשדוד' נודע כי הנכד השישי של הרבי מבעלזא המריא לאנטוורפן, במסגרת מיזם של אביו הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח למיקוד הפניות של קהילות בעלזא בגולה, לאביו האדמו"ר. אם עד כה, כל מוסד של החסידות פנה באופן עצמאי לאדמו"ר, הרי שבתקופה האחרונה, הפניות משוגרות באמצעות האחראים שמונו לרכז את כל צרכי ופניות הקהילה בכל עיר, במטרה למנוע אי הבנות בין העסקנים השונים.

במסגרת המיזם, האחראים על הקהילה בכל עיר יכולים לפנות לבית האדמו"ר גם באמצעות נכד, שהוא המייצג הבלתי פורמלי של הקהילה. וכך, הגבאים יודעים כי בבית האדמו"ר יש נכד שנגיש לאדמו"ר ושיעמוד על זכויותיהם.

הנציג הבלתי רשמי של החסידים באנטוורפן הוא כאמור הרה"ג רבי חיים מאיר רוקח. בתקופה האחרונה, הנכדים ערכו שורה של ביקורים בחו"ל, ושם הביאו את דברי האדמו"ר, מה שעורר התרגשות גדולה בקהילות בעלזא בגולה.

וכך יצא לאנטוורפן לביקור אינטנסיבי הכולל ביקורים ותפילות בארבעת בתי הכנסת בעיר, סיורים במוסדות החינוך, סעודות שבת עם עסקני הקהילה, ביקורים אצל הרבנים והדיינים ואפילו ביקור אצל חולים מהקהילה ואצל זקני החסידות.

חסידים באנטוורפן ששוחחו עם 'חרדים אשדוד' סיפרו על התרגשות גדולה ועצומה השוררת בקהילה. "הביקורים בכל בתי הכנסת ואצל רבני וזקני החסידות נוסכים חיזוק בקהילה ההולכת ומתפתחת. הנוכחות של נכד האדמו"ר יוצרת התרגשו ולכידות בקרב כלל בני הקהילה".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אשדודי
1 שנה לפני

אשרי הקהילה שזכתה בו! אברך משכמו ומעלה!

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן