פרסום ראשון

הלם וזעזוע בציבור החרדי: רב בכיר הותקף באלימות קשה באשדוד | כל הפרטים >

תושבי אשדוד החרדיים נדהמו והזדעזעו לשמוע כי הרב ברגר - רב חסידי ויז׳ניץ באשדוד הותקף בכניסת השבת באלימות קשה מתחת לביתו ברובע ח׳ באשדוד.
תחנת משטרת ישראל באשדוד. צילום חרדים אשדוד

תושבי הרובע מספרים בשיחה ל׳חרדים אשדוד׳ כי אדם המתגורר ברובע כבר הרביץ והתנהג באלימות בעבר מספר פעמים כנגד אנשים מהציבור החרדי. ״אברך חסידי הותקף על ידי אותו האדם לפני מספר שבועות במקווה ברובע ח׳ ללא כל מריבה והיכרות מוקדמת״ אומר עסקן ברובע ח׳. לדבריו אותו אברך חשש להגיש תלונה במשטרה כנגד הבריון בכדי שלא ינקום בו.

אולם תקיפותיו של הבריון לא פסקו, וכאמור, ביום שישי האחרון דקות ספורות לפני כניסת השבת המתין הבריון לרב של חסידי ויז׳ניץ מתחת לביתו ברובע ח׳ וכשירד החל לתקוף אותו באלימות קשה, עד שעוברי אורח שהבחינו בנעשה ניגשו אליו ומנעו ממנו להמשיך לבצע את זממו.

בשעה זו מספר אברכים מהחסידות פנו לתחנת המשטרה באשדוד להגיש תלונה כנגד אותו עבריין המוכר להם, ודורשים מהמשטרה לבצע צו הרחקה כנגד אותו העבריין.

אתר ׳חרדים אשדוד׳ פנה למשטרה ויעקוב אחר הטיפול בעבריין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
7 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
7 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
יין השדה
3 חודשים לפני

בבקשה לכתוב דברים נכונים ולא המצאות 1 לא מתחת לביתו של הרב ברגר כי הוא גר בב"ב ותיזהר בדבריך שלא תחטוף מהשמים היהודי הזה הוא תלמיד חכם וצדיק מתלמידי הרב המפ' אברז'ל מנתיבות שכניראה ל"ע עובר משבר נפשי חמור חי בעוני מוחלט אין לו קהילה שיתמכו בו הוא עבד להביא קצת לחם הביתה בבתי חולים יש כאלה בבית הכנסת של ויזניץ הנ"ל ברובע ח' שידוע שהוא ליצן גדול שאוהב להציק לו בתדירות .יש לו בעיות בבית בת שעזבה את הבית לרעות בשדות ל"ע בן עם בעיות נפשיות הוא ניכנס למשבר ….
אז במקום לעזור ממשיכים להציק לו תתבייש לך אתה הכותב עבריין בריון לך תעשה תשובה וכפרה לפני שיקפידו עליך משמים

3 חודשים לפני

[…] אמש פרסמנו כי בריון תקף באלימות קשה דקות ספורות לפני כנ…, רבם של חסידי ויז׳ניץ באשדוד, כאשר בנס עוברי אורח מנעו פגיעה חמורה יותר ברב. […]

צ'וקצ'ה
3 חודשים לפני

כבר יש לנו מדינה ואתם החרדים חושבים שאנחנו עדיין בגלות…תהיו חזקים וגאים ,לא מושפלים …אתם קורבן קל למחבלים …לא יודעים להילחם ,מפחדים מכל דבר ומשכנעים את עצמכם שאתם אמיצים באמצעות סיפורי גבורה מלפני 2000 שנה..די..קדימה תתחילו כולם לשרת בצבא..ללמוד איך מגינים על עצמכם… אחרת יום אחד ישחטו את כולנו..

חוי
3 חודשים לפני

חובת מחאה על ביזיון תלמיד חכם.ד' ירחם ויחזיר אותם בתשובה שלימה ברחמים

אברהם
3 חודשים לפני

לה אתם לא עושים מעשה.כומו משטרת הקהילה או הצניעות.או לא יודע מה.צריך לשבור לו את העצמות.מה קורה לכם לא נתפס שכבוד הרב יהיה תמיד מלווה בחסידים

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן