רבי בנימין נולד בגרוזיה בשנות ה-30 של המאה הקודמת וגדל בה בצל השלטון הקומוניסטי ששלט במדינה. הוא עלה לארץ בשנת 1998 והתיישב באשדוד.
רבי בנימין היה הגבאי וממתפלליו הקבועים של בית הכנסת ובית המדרש 'זכות אריה' שאותו הקים מ"מ ראש העיר הרב אבי אמסלם. היה מקפיד על זמני התפילות בדייקנות ומשתתף בשיעורי התורה של הדף היומי הנמסרים ע"י הרה"ג אשר פרץ מדי יום ביומו.
רבי בנימין היה משכים ומעריב בבתי כנסיות ובתי מדרשות וזה היה כל עולמו, לימוד, תפילה, קדושה וטהרה. הוא הקפיד על סדר יומו ממש עד התקופה האחרונה בה חלה.
לאחרונה חלה ואושפז ב'בית הדר' שם הסתלק הלילה לעולמו בשיבה טובה.
מ"מ ראש העיר הרב אבי אמסלם מייסד בית הכנסת 'זכות אריה' ספד לו: "אני מכיר את המנוח רבי בנימין ז"ל שנים רבות. המנוח היה אדם מיוחד, צדיק וטהור, נעים הליכות, שהיה שקוע כל כולו בעשיית חסד, לימוד תורה ותפילה. רבי בנימין התפלל איתנו שנים רבות והיה מעמודי התווך של בית הכנסת. קשה לי לדבר עליו בלשון עבר. הוא יחסר לי מאד ודמותו המרשימה משאירה חלל גדול בבית הכנסת. תנחומים למשפחתו היקרה ולילדיו, ויהי רצון שיתקיים בנו "ובילע ה' המוות לנצח, ומחה ה' אלוקים דמעה מעל כל פנים"".

עליו יאמר אנשי אמונה אבדו