הגנה מלאה

הכירו את החמ”ל שהקים הרב מנחם עמאר למען חיילי צה”ל

ארגון "מאורות" שע"י "אור מנחם": הרב מנחם עמאר פתח חמ"ל מיוחד למען חיילי צה"ל, חלוקת תפילין, ציציות וארוחות חמות

החמ״ל

מאז פתיחת המלחמה "חרבות ברזל" בדרום, הרב מנחם עמאר העומד בראש מרכז המבקרים ״מאורות״ שע"י "אור מנחם", פתח חמ"ל מיוחד למען חיילי צה"ל השוהים בעיר באזורים שונים, אשר מידי כמה ימים יוצאים משם, הישר לשדה הלחימה בעזה.

הרב מנחם עמאר ורעייתו הרבנית ח. עמאר תחי' חברת המועצה הדתית שליחי הרבי מליובאוויטש זי"ע, עושים עבודת קודש בכל ימות השנה בפרט מאז הקמתו של מרכז "מאורות", השוכן בקומפלקס של מרכז "אור מנחם" ברובע ט״ו, שהוא ייחודי וראשון מסוגו בעולם, אליו מוזמנים המבקרים, ללמוד ולהתעשר מתכנים במסע היסטורי עמוק, מרתק ומפעים על בריאת העולם, האבות הקדושים, שבתות וכל חגי ישראל, עם עוצמה וחוויה מרגשת, סוחפת ומפתיעה.

כך פגשנו את הרב עמאר וצוות החמ"ל באולם שע"י בית מלון "לאונרדו" ובבתי ספר בעיר, שם חילק מנות מזון חמות, ציציות ונשא בפניהם דברי חיזוק ועידוד והעביר להם את ברכת הרבי זיע"א.

בשבועיים האחרונים, הדרים ונסע עם צוות המתנדבים לקיבוץ "זיקים", שם נכנס לשטחי כינוס והניח תפילין לחיילי צה"ל ועוד חילק עשרות זוגות תפילין לחיילים, כמו כן ביקר אצל משפחות המפונים בדרום, גם שם עודד וחיזק וחילק להם תפילין.

גם לאחר שיצא משם, שמע על שלושה חיילים שקיבלו על עצמם בימים אלו להתחיל להניח תפילין, נסע במיוחד וחזר שוב לשטח הכינוס ולצד הטנקים איתר את החיילים, והעניק לכל אחד מהם תפילין מהודרות שמיד כבר החלו להניח וקראו "שמע ישראל".

החיילים עצמם, הודו לרב עמאר ולארגון "מאורות" שע"י מרכז "אור מנחם" ואמרו שזו זכות גדולה, המצוה היקרה הזו ודאי שתגן עליהם, התרגשות מיוחדת היתה כאשר גם חיילים שעשו את מלאכתם בהעברת ציוד לטנקים, מצאו פסק זמן קצר, הפשילו את שרוול חולצתם והגישו את ידם ותוך זמן קצר הרב עמאר הניח להם תפילין כשהם מניחים את היד על העינים וקוראים "שמע ישראל",

החיילים הודו נרגשות לרב מנחם עמאר, על הפעילות המסורה והמבורכת להגיע לשטח ולהעניק להם תפילין ולהניח באופן אישי תפילין ובקשו שיתפלל עליהם ויגיע לבקר מידי פעם לעודד ולחזק, כן בקשו להעביר תודה מיוחדת לכל לומדי התורה שבזכות לומדי התורה והתהילים זה מה שמגן ונותן את הכח לנו להילחם נגד אויבינו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן