"המתאחדת בתורתך"

החסידים סיימו את הש”ס – יו”ר המועצה הדתית השתתף כאורח הכבוד | גלריה

הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית אורח כבוד במעמד סיום הש"ס שע"י קהילת "ישועות משה" ויזניץ לע"נ כ"ק מרן אדמו"ר ה'ישועות משה' זצוק"ל

בימת הכבוד

ארוע מיוחד "המתאחדת בתורתך" לרגל ציון שנה להקמת "חברת ש""ס" בקהילת "יישועות משה" ויזניץ באשדוד לזכרו של כייק אדמו"ר בעל היישועות משה' זצוק"ל.

במהלך המעמד סיימו עשרות אברכי הקהילה את השייס שנלמד מתוך אחדות הקהילה ומתוך דביקות בתורה הקדושה משוש חייו של בעל ההילולא.

בארוע המפואר שהתקיים באולמי ישירת הלויים'הסבו בני הקהילה לסעודת מלווה מלכה רבתית, ברא- שות רב הקהילה הרהייג רבי שלמה זלמן וייס שליטייא.

את המעמד הנחה הרהייג יעקב שמשון גנוט שליטייא המדרש מג"ש בבית המדרש "אמרי חיים" דחסידי ויזניץ בעירנו. רב הקהילה נשא דברים נרגשים לאור היוזמה שהצליחה ללכד את בני הקהילה סביב לימוד אחד משותף וציין את גודל ההשפעה שיש כתוצאה מכך על בני הקהילה.

כמו כן ציין שבעל ההילולא עומד ומוריק על צאן מרעיתו ההולכים בדרכיו.

לאחר סיום הש"ס וריקודים של מצווה, נתכבד כאורח חשוב יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן לשאת דברי תורה וברכה.

הרב דהן נשא דברים במעלת לימוד התורה בבתי מקדש מעט בתי מדרשות, שהיא כבניית משכן להשי"ת. הרב דהן בירך את כלל הלומדים, ואת רב הקהילה העומד בראשות הקהילה, ואת העסקנים המסורים הדואגים להגדיל תורה ולהאדירה. לאחר מכן קרא הרב גנוט להרב דהן לקבלת תעודת הוקרה מאת רב הקהילה שליטייא בציינו את ריית ע'רבדיה ד'הן שהינו "עד" מוכיח שהיכן שהרב דהן נמצא הרי זה מעיד שמדובר במעמד של כבוד התורה.

בקשב רב נשמעו דברי אורח הכבוד הרהייג רבי אברהם צבי דירנפלד שליט"א רב דקהל בעלזא בעיר ת"א ובבית שמש וראש רשת כוללי בעלזא, אשר במתק לשונו ריתק את הקהל במשא נלהב אודות שגב גדלותו של רבינו הק' זי"ע, התמדת התורה בה היה דבוק בכל נימי נפשו, קדושת העיניים, חשיבות אהבת תורה, חשיבות קביעת עיתים לתורה והסיפוק העצום שיש מכך לכל הסובבים.

ברגשות נעלים ננעל המעמד המכובד כאשר בו במקום קיבלו על עצמם בני הקהילה לקיים את הסיום בשנית בשנה הבאה בס"ד, מתוך תפילה כי נותן התורה יברך את כל המסיימים בכל הברכות האמורות בתורה.

גלריה:

צילום: יוסי לוי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן