מעמד בלתי נשכח

ה'חוזר' מליובאוויטש עורר את החסידם: האדמו"רים והרבנים בירכו

מאות מבקשי ה' מהעיר אשדוד, ישבו במוצאי שבת קודש בצוותא חדא, במעמד הקדוש של התוועדות לרגל י"ט כסלו, בראשות ה'חוזר' הגאון הגדול רבי יהודה לייב שפירא
חלק מהקהל בכנס. צילום: יהושע פרוכטר

במשך למעלה מארבע שעות הסתופפו ההמונים בצפיפות לשמוע את דברי התורה וההתעוררות מחיי הנפשות שקלחו מפי ה'חוזר' בהם ביאר בטוב טעם את נחיצות לימוד תורת החסידות, אשר זו הדרך לקיום מצוות ידיעת ה', שגם השכל יאמין ויתחבר בהבנתו הוא לאמונה הטהורה של 'אין עוד מלבדו'.

ה'חויזר' הרב יהודה לייב שפירא נואם בכנס לצד רבני העיר. צילום: יהושע פרוכטר

את המעמד פיארו בהשתפותם כ"ק האדמו"ר מפיטסבורג שליט"א, הגאון רבי שמואל דוד הכהן גרוס שליט"א – רב דק"ק גור באשדוד, הגאון רבי חיים פסח הורביץ שליט"א – דומ"ץ חסידי בעלזא אשדוד, הגאון רבי חיים קלמנוביץ שליט"א – יו"ר וועדת העירובין הארצית ומרבני אשדוד, הגאון רבי יצחק אהרן הכהן ישראלי שליט"א – רב דק"ק צאנז אשדוד והגאון רבי שלמה שארף שליט"א – מו"ץ חסידי ויז'ניץ אשדוד.

במשך שעות ארוכות ישבו הרבנים שליט"א בראשות המעמד הקדוש, כאשר במהלכו זכה הציבור לשמוע גם דברי ברכה והתעוררות מפי כ"ק אדמו"ר מפיטסבורג, אשר קיבל את ה'חוזר' בברכת ברוכים הבאים וביאר את עניין 'דולה ומשקה מתורת רבו' כשהוא מוסיף בדברי תורה וסיפורי פלא.

בהמשך לביאור שהשמיע ה'חוזר' בעניין 'רואים את הקולות' ופעולת לימוד החסידות על הלומד – אשר ענייני אלקות יהיו אצלו מוחשיים כמות שראה אותם, דיבר הגרש"ד גרוס במעלת ראיית צדיק, כאשר הוא חוזר אמרות טהורות ומספר על קדושתו של כ"ק מרן אדמו"ר מליובאוויטש זי"ע, אשר רק ראייתו פעלה הרהורי תשובה. הגרח"פ הורביץ שליט"א סיפר סיפור נורא על פעולת הרבי מליובאוויטש זי"ע.

הקהל הגדול שתה בצמא את הדברים ונשאר לקבל טללי תחיה מפיו של ה'חוזר' עד השעות הקטנות של הלילה, כאשר ה'חוזר' חותם את דבריו בביאור חשבון הנפש שכל אחד צריך לערוך עם עצמו בידעו שבהיותו יהודי שלומד תורה ובהוספת לימוד החסידות, הרי כל הנהגה שלו משפיעה על כל העולם כולו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
בראשות האדמו״ר נכד המייסד
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן