עקב הביקוש:

ההרשמה לבית הספר התורני "תורת שמחה HEAD WAY" המבוקש באשדוד מסתיימת בקרוב

אם עדיין לא רשמתם את ילדיכם לבית הספר, כדאי שתעשו זאת עוד בימים הקרובים. במשך שנים ארוכות הורים באשדוד, נאלצו לבחור בין בתי ספר, בהם הדגש הינו על לימודי ליב"ה או בתי ספר חרדיים שהתמקדו בלימודי קודש. החינוך של הילדים זה הדבר שהכי חשוב לנו בעולם, אז תכירו: ביה"ס "HEAD WAY - תורת שמחה" שלוקח את החינוך הטוב ביותר צעד אחד קדימה, ומביא עמו חדשנות בתחומי הלמידה וההוראה תוך שימת דגש על הקניית ידע, פיתוח מיומנויות לימודיות ומחקריות, וגיבוש ערכים לחיים.  

בית הספר : "HEAD WAY  תורת שמחה"

בית ספר " HEAD WAY- תורת שמחה" שם לעצמו מטרה לתת לכל ילד חינוך תורני איכותי בשילוב לימודי ליב"ה מלאים וברמה הגבוהה ביותר.

רב בית הספר והמנהל הרוחני של המוסד הוא הרב אריאל סולי שליט"א. איש חינוך ותיק, עתיר זכויות, תלמידו של ר' מיכל יהודה לפקוביץ' זצוק"ל ושלוחו של מרן רבי עובדיה יוסף זצוק"ל.

שיטת הלימוד הייחודית של בית הספר, שמה דגש על קריאה בעברית ובאנגלית כבר מכיתה א', בשילוב מקצועות מדעים, מתמטיקה, גאומטריה ועוד.

הרב אריאל סולי שליט"א בהרצאה לאמהות על חינוך ילדים

במסגרת בית הספר, מקבלים התלמידים חוגי העשרה רבים ומגוונים כחלק מסדר היום כגון: שחמט, אלקטרוניקה, מוסיקה, זאולוגיה, כדורגל כל זה ועוד כדי לתת לתלמיד מעטפת מושלמת של לימודי קודש ומקצועות חול, ולהורים שלא מוכנים לוותר על ערכים והשקפת העולם החרדית.

האחריות הלימודית בבית הספר "תורת שמחה" הינה על צוות בית הספר בלבד, מבלי שההורים יצטרכו לקחת חלק בשיעורי הבית, ובזה מתאפיינת אסטרטגיית הלימוד הייחודית הנתונה לפיקוח משרד החינוך. לא הופכים את ההורים למורים ואת הבית לבית ספר, והתלמידים, מגיעים להישגים גבוהים ושמחים להגיע לבית הספר.

תרבות בית הספר, דוגלת בהקניית ידע וכישורי חיים, לצד דאגה לרווחת התלמידים. בבית הספר מעמידים את התלמיד במרכז, ולכן הסביבה הלימודית וצוות ההוראה קשובים לצרכיו ולרווחתו של התלמיד, ודואגים לספק לו את התנאים האופטימליים למימוש כישוריו ויכולותיו.

"אנחנו רואים את הגורם האחראי להקניית חומר הלימוד במוסד הלימודים עצמו ולא בהורים. אנו דוגלים בהבאת תלמידינו לרמת הישגיות לימודית גבוהה, ללא צורך בעזרה מצד ההורה או במתן שיעורים פרטיים מחוץ לשעות הלימודים." מספר לנו מנהל בית הספר.

"התלמידים שלנו, ניגשים למבחנים ללא ישיבה ארוכה בבית לצורך שינון החומר מראש.
באמצעות גישה חינוכית חדשנית זו, התלמיד זוכה לקבל כלים נכונים. ראשית, התלמיד קונה כישורי למידה בהם הוא נדרש להיות במצב תמידי של למידה, בעוד התלמיד במערכת החינוך הרגילה מאמץ גישה בה יש לרכוש את הידע הנדרש רק מספר ימים לפני מועד הבחינה (וניתן לשכוח אותו מיד לאחריה). סוד ההצלחה הוא להרגיל את התלמיד ללמידה מתמדת ושוטפת. בדרך זו לא נוצר לחץ ללמוד חומר רב בזמן קצר, והתלמיד מגיע מוכן למועד המבחן.
הורים רבים משקיעים כספים במורים פרטיים, משום ששיטת הלימוד במערכת החינוך הרגילה לא מפתחת גישה של לימוד מתמשך לאורך השנה, או משום שהתלמיד רואה במערכת החינוך עול ומטרד והיא אינה מעוררת בו עניין, סקרנות או תחושת חיבור.
יש להדגיש שכחלק מתוכנית הלימודים של ביה"ס, זה, לימוד על פי דרישות משרד החינוך, הקובע את המטרות הפדגוגיות, את ספרי הלימוד, את תוכנית הליב"ה ואת רמת ההספק הנדרשת – אך ההבדל טמון בשיטת הלימוד ורכישת הידע."

מוסיף המנהל: "אצלנו הולכים על בטוח! מצד אחר, כאמור, אנחנו נצמדים לספרי הלימוד ולתוכניות הרגילות של משרד החינוך, ומצד שני, גישת העברת החומר הלימודי שונה ומותאמת לשיטה המובילה בעולם. ישנה הקפדה על עמידה ברמת ההספק אותה דורש משרד החינוך, ובנוסף, הילד נמצא במרכז והוא מקבל מעטפת רגשית-חינוכית מושלמת. כתוצאה מכך, התלמידים שלנו רושמים תוצאות שהן כמה רמות מעל המצופה.

בית הספר מוכר ונמצא תחת פיקוחו המלא של משרד החינוך, כולל פיקוח על המורים, על תוכניות הלימוד ועל ספרי הלימוד.

מהנעשה בבית הספר:

חוג שחמט

 

מסיבת סידור

 

העצמה למצטיינים יחד עם הרב סולי שליט"א

 

פעילות הפגתית

 

פורים בסימן; "לאורם נלך"

ההרשמה לכיתות א' ב' ג' בעיצומה!

להרשמה לחצו כאן

או בטלפון: 1-800-201-195

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
קרקקרכקכ
12 ימים לפני

יפה מאוד

אבי
1 חודש לפני

נחלת מאיר החליפו שם?

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן