בברכת האדמו"ר

הבנש"ק מאשדוד ביקר בחו"ל ובירך את המאבק נגד השכן הגוי: כך החסידים השיגו ניצחון

נכד הרבי מבעלזא מאשדוד, הרב חיים מאיר רוקח, ביקר באנטוורפן, במהלכו הגיע לבית המדרש 'בית אהרן' הסובל מהתנכלויות מצד שכן גוי. הוא בירך בחמימות ויממה לאחר מכן, בדיון המכריע בבית המשפט,, אותו שכן לא הופיע וטענותיו נפלו
קבלת פנים לכבוד הרב חיים מאיר רוקח באנטוורפן. צילום: מרדכי זאב שוומנפלד

בתום ביקורו של הרב חיים מאיר רוקח מאשדוד, נכד כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא – חסידי בעלזא באנטוורפן קיבלו אמש (שלישי) את הבשורה המרנינה כי תתאפשר בניית בית המדרש 'בית אהרן', שבראשות הדומ"ץ הגאון רבי ברוך נתן פייבוש, לאחר שנים של התנכלויות מצד שכן גוי.

אחד השכנים שגר בסמיכות לבית המדרש, שהוקם לפני מספר שנים לצעירי החסידות בעיר, פתח במסע התנכלויות שכלל תיעוד מתפללים מסביב לשעון, ערעורים לבית המשפט והחתמת שכנים – הכול, במטרה למנוע את בניית בית המדרש.

כיום, בית המדרש ממוקם במבנה מגורים שהוסב לבית כנסת, והמתפללים מבקשים להקים במקומו בית כנסת מפואר, אך אותו שכן יצא למאבק משפטי, שכר עורכי דין בעשרות אלפי יורו והגיש ערעורים חוזרים ונשנים.

אתמול התקיים הדיון המכריע בבית המשפט, והחסידים העתירו בתפילה ואף ביקשו את ברכת כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא, שיצליחו במשפט. גם נכד הרבי מאשדוד, הרב חיים מאיר רוקח, ביקר בבית המדרש ואיחל בחמימות ברכת הצלחה במאבק.

ולמרבה התדהמה, אותו שכן שהשקיע שנים ודמים מרובים במאבקו נגד בית המדרש – נעדר מהדיון.

בשימוע הפילו חבר הוועדה את כל עשרות הטענות שהתפרסו על 65 עמודים, מלבד טענה אחת שקיבלו. העסקנים יגישו בקשת אישרו מחודשת עם שינוי ספציפי זה וכך יוכלו לקבל את אישורי הבנייה בעוד כחודש ימים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן