מאי בעית טפי

גלריה נרחבת ממעמד פדיון הבן לנכד האדמו"ר מפיטסבורג שליט"א

במעמד נכבד ומפואר התקיים מעמד מצות "פדיון הבן" לנכד האדמו"ר שליט"א מפיטסבורג בנו של חתנו הרב יחזקאל ארנסטר שליט"א באולם הגדול של היכל הטיש. המעמד החל בסעודת מצוה כשבמהלכה התקיימה מצות "פדיון הבן". בתחילה נגשו הכהן הפודה האדמו"ר מסטריקוב והסבא האדמו"ר מקרעטשניף ירושלים לבית מדרשו של האדמו"ר שליט"א מפיטסבורג, שם התפללו מנחה.

מעמד פדיון הבן. צילום: שוקי לרר

המעמד התקיים בהשתתפות אדמור"ים רבנים ואורחים רבים, הכהן הפודה כובד כ"ק האדמו"ר מסטריקוב שליט"א שהגיע במיוחד מבני ברק לצידו של הסבא האדמו"ר מקרעטשניף ירושלים.

במהלך הסעודת מצוה, אבי הבן ניגש עם התינוק לכהן הפודה וכך קיימו את מצות פדיון הבן כשכל הקהל משתתף במעמד. האדמו"ר מסטריקוב שאל את אבי הבן מאי בעית טפי? אבי הבן הרב ארנסטר בירך שני ברכות והעניק את חמשת הסלעים לכהן הפודה.

לאחר הפדיון, האדמו"ר מסטריקוב ערך ברכת כהנים כשהמטבעות בידו על ראש התינוק מרדכי יששכר בער נ"י כשהמשתתפים ענו אמן. מיד לאחר מכן הסבא כ"ק האדמו"ר מפיטסבורג חילק למשתתפים כסגולה "שום וסוכר" כנהוג.

בשלב זה האדמור"ים והמשתתפים, פצחו בשיר "קול רינה וישועה באוהלי צדיקים".

גלריה

צילום: שוקי לרר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אשדודי
13 ימים לפני

סוף סוף אדמו"ר לענין

אולי יעניין אותך
1
חילוץ גופות החטופים
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן