חשיפה

כך מוברחים מחבלי החמאס בחשאי לבתי החולים בישראל

בשבוע האחרון התחוללה סערה, לאחר שדלף העניין שאסיר נח'בה הועבר לקבלת טיפול בבית החולים אסותא באשדוד. ההמונים הגיעו לבית החולים והפגינו נגד שירות ה-VIP אותו קיבל הרוצח הנתעב. הורי חטופים ומשפחות פצועים, הביעו אף הם ביקורת חריפה על כך שרוצחים מהסוג השפל ביותר בהיסטוריה, זוכים לטיפול בבית חולים בישראל. בית החולים אסותא, מיהר להוציא הודעה בניסיון להרגיע את הרוחות, שמדובר בעציר שנמצא באחריות צה"ל וגורמי הביטחון. את האזרחים שהגיעו למחות זה לא כל כך הרשים, והם והגיעו למחות פעם נוספת בהמשך הערב.

לאחר הסערה שהתחוללה בשבוע שעבר, וכפי שפרסמנו לפני מספר ימים, אודות מחבל הנח'בה שקיבל טיפול רפואי באסותא אשדוד, כנראה שזו לא הפעם הראשונה וגם לא האחרונה.

על פי בית החולים אסותא, מדובר במחבל שברשותו מידע שחיוני לשב"כ ולכן, "דואגים" להשאיר אותו בריא כדי ש"יזמר" בחקירה.

למערכת "חרדים אשדוד" הגיעו עדויות מתוך בית החולים על כך, שבשבועות האחרונים הגיעו בחשאי מספר מחבלים נוספים לבית החולים, וקיבלו טיפול רפואי לצורך המשך חקירה.

אילוסטרציה. freepik

פנינו לבית החולים כדי לאמת את הדברים ומדוברות בית החולים נמסר כי "לא היו כדברים האלה, ובשבועות האחרונים הגיע מחבל אחד בלבד כידוע מלפני מספר ימים"

גורם נוסף (ששמו שמור במערכת) המעורב בנושא זה, מספר ל"חרדים אשדוד" מנקודת מבטו את עניין הטיפול במחבלים בבתי החולים בישראל;

צה"ל ושב"כ, עושים מאמצים עילאיים כדי להשיג כל פיסת מידע על החטופים ועל בכירי חמאס, וחלק ממאמצים אלו הם פעולות החקירה של אלפי מחבלי חמאס שנמצאים במתקן שב"כ אי שם בדרום הארץ, ועוברים חקירות מסיביות שנושאות פירות רבים. לדברי אותו גורם, הבאת גופתו של החטוף שנרצח אלעד קציר הי"ד הגיעה באמצעות מידע שנחלב בחקירות אלו. "הערך הרב שיש במידע שנמצא ברשותם של נחקרים אלו , הוא יקר מפז, וצה"ל פועל על פיו בטווח זמן קצר ובדיוק רב מספר הגורם ומוסיף:

כך פועלת השיטה

"כשיש צורך במתן טיפול מיידי ללא הפרעות ועיכובים, מעבירים את המחבלים בחשאיות, כשהם מוגדרים כלפי חוץ כגופות, עטופים בשקית מתים, ועוברים את תהליך הכניסה באבטחה אדוקה כשהם מוכנסים דרך כניסה צדדית. הטיפול מתבצע במהירות האפשרית, והם מוחזרים מיד למתקן החקירות. כמו כן, הפינויים לבתי החולים קורים לא מעט וגם לבית החולים אסותא באשדוד כמו לשאר בתי החולים על פי הצורך וטיפול הנדרש"

"שאיש לא יחשוב לרגע שמדובר בטיפול VIP. אין גרם של רחמים לרוצחים הנתעבים הללו גם אם זה אולי נראה ככה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אושר
16 ימים לפני

מדינה הזויההה עוד לא הבינו שהקם להורגך השקם להורגו!!! מה לא מובן לעזזללל עלק יתחיל לזמר מה יש לאותו מחבל כבר להגיד מה לעזזללל רצלו אנסו שרפו את האנשים בחיים גועל של מקבלי החלטות צריך ליתלות את המחבלים האלו בכיכר תל אביב איפה שכול ההפגנות של השמאל הדבלי הזה למען יראו כולם בכול העולם שאנחנו לא פרייארים יותר ושאסור לעשות לנו מה שבא להם.

שמואל
16 ימים לפני

מדינה בהטרלה. פשוט הזוי

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן