זהירות בדרכים

במהלך ליל פורים: שני נערים נפצעו בתאונת דרכים באשדוד

זירת התאונה. קרדיט: איחוד הצלה

כונני ההצלה הוזעקו הלילה (ליל פורים) לרחוב אבן עזרא בעיר בעקבות דיווח על תאונת דרכים.

החובשים שהגיעו ממקום העניקו סיוע רפואי ראשוני לשני נערים כבני 16 שנפצעו באורח בינוני מרכב חולף.

 

יצחק סיגלר, כונן מד"א-הצלה דרום שהגיע למקום עם אמבולנס מד"א: ״בהגיעי למקום הבחנתי ב 2 נערים כבני 16 ששכבו על הכביש לאחר שהיו מעורבים בתאונת דרכים בעת שרכבו על אופניים חשמליות והם סובלים מחבלות ראש וגפיים.

יחד עם צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני הכולל חבישות וקיבועים ופינינו אותם באמבולנס הרגיל ובניידת טיפול נמרץ של מד"א להמשך טיפול במרכז הרפואי אסותא בעיר כשהם במצב בינוני״.

 

טל פלקס פראמדיק איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום הבחנתי בשני נערים כבני 16, לדבריהם הם נפגעו בזמן רכיבה על אופניים חשמליות, בסיוע חובשים נוספים הענקנו להם טיפול ראשוני בזירה ולאחר מכן הם פונו לבית החולים אסותא במצב בינוני."

 

ממגן דוד אדום נמסר: בשעה 00:44 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על 2 רוכבי אופניים חשמליים שנפגעו מרכב, ברחוב משה אבן עזרא באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא באשדוד, 2 נערים כבני 16 במצב בינוני, עם חבלות בראש ובגפיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן