כבוד:

בית החולים "אסותא" אשדוד יקבל את "פרס הנשיא" של אוניברסיטת בן גוריון

חרף המלחמה והעבודה המאומצת והמעולה של הצוותים הרפואיים בבתי החולים בדרום, שעובדים שעות נוספות ובמאמץ כפול ומכופל, החליט נשיא אוניברסיטת בן גוריון בנגב, פרופ' דניאל חיימוביץ להעניק למספר בתי חולים בדרום את "פרס הנשיא" כהוקרה על פועלם, ובניהם, בית חולים אסותא אשדוד.

בנוסף לבית החולים אסותא אשדוד יקבלו את 'פרס הנשיא' של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב גם בתי החולים סורוקה וברזילי.

הפרסים היוקרתיים והמוערכים, יוענקו למנהל בית החולים 'אסותא' אשדוד, ד"ר ארז ברנבוים, מנהל המרכז הרפואי האוניברסיטאי ברזילי, ד"ר חזי לוי, ומנהל המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה, ד"ר שלומי קודש יקבלו השנה את 'פרס נשיא האוניברסיטה' במסגרת חבר הנאמנים של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

'פרס הנשיא' הוא אות להכרת תודה עצומה על מחויבותם הבלתי מעורערת של בתי החולים לרווחת קהילת הנגב בפרט ולמדינה בכלל. "אני מתכבד להביע הערכה והוקרה על המאמצים המופתיים בתקופה המאתגרת ביותר שידעה מדינת ישראל, מאירועי הטבח של ה-7 באוקטובר ומלחמת 'חרבות ברזל'", הוסיף פרופ' חיימוביץ. "החלטה זו היא עדות למסירות ולחוסן יוצאי הדופן שהפגינו הצוותים הרפואיים אל מול המצוקה והשבר האיום".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן