בפעילות מחזיק תיק התחבורה

בין הזמנים בסימן עליה: תוספת ענק של קווי נסיעות לטובת תושבי אשדוד • כל הפרטים

בפעילות חבר מועצת העיר הרב שוק מול משרד התחבורה וחברת אלקטרה אפיקים - שיא של כל הזמנים • כל הפרטים
קרדיט: Freepik

שיא של כל הזמנים בבין הזמנים באשדוד: בשנים האחרונות מגמת היקפי הנסיעות בקווי אשכול אשדוד נמצאת בעלייה מתמדת של מאות אחוזים בימים המיוחדים כמו ימי חול המועד, ערבי ומוצאי חגים, חנוכה, שבתות מיוחדות ובין הזמנים, והדבר דורש תוספת גדולה של קווים ותגבור מעבר לסדיר.

גם עכשיו לקראת ימי בין הזמנים נרשמת עליה גדולה כשבחודש האחרון חבר מועצת העיר ומחזיק תיק התחבורה הרב שמואל שוק, נפגש אינספור פעמים עם משרד התחבורה וחברת אלקטרה אפיקים, כדי לוודא שהתגבור תעמוד בביקושים הרבים.

בחברות התחבורה מתמודדים בשנתיים האחרונות מול בעיות קשות המכבידות על ביצועי נסיעות כמו מחסור בנהגים, למרות זאת, במאמץ משולב של משרד התחבורה יחד עם הרב שוק וחברת אלקטרה אפיקים, הצליחו להגיע לתוצאת שיא של תוספת נסיעות בבין הזמנים הקרוב.

קווי אשכול אשדוד העיקריים הם בני ברק, בית שמש, ביתר עילית. הנסיעות בקווים אלו (ראו פרסום) תוגברו בתדירות גבוהה מאוד ביחס לשנים האחרונות, למרות שגם בשנים הקודמות הקווים תוגברו מאוד.

לגבי הקווים העירוניים יש לציין שהשמיכה צרה מאוד, זאת מאחר ואין קבלנים לביצוע הקווים העירוניים, לכן מנסים לאזן בין הדרישות של תוספות בין הזמנים לבין הנסיעות הסדירות של כל השנה. קו 86 תוגבר עוד יותר משנה שעברה, וחידוש נוסף השנה כך שקווי הפארקים 16-29 יארכו את הלו"ז בשעתיים כך שהם יסעו עד השעה 1 בלילה.

חבר המועצה שוק בשיחה ל'חרדים אשדוד' אומר: "עשינו את המירב במסגרת התכנון מול חברת אלקטרה אפיקים ומול משרד התחבורה על תוספת תקציב. חלק משמעותי של התגבורים הם מטבע הדברים דרך קבלני משנה וכולי תקווה שהביצוע יתבצע ברמה המקסימלית ביותר ושהתכנון הארוך והמדוקדק יוכיח את עצמו לרווחת הנוסעים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
יעקב
9 חודשים לפני

שמואל שוק התותח!
עלה והצלח !

אולי יעניין אותך
1
חילוץ גופות החטופים
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן