במהלך דיון שהתפתח סביב המחאה והשלכותיה על התנועה בעיר, כתב אחד המשתתפים בקבוצה: “מעניין אם אפשר לדרוס אותם”.

האמירה, שעוררה זעזוע בקרב גולשים שנחשפו אליה, נתפסת בעיני רבים כחציית קו אדום וכהתבטאות שאינה יכולה להיחשב לחלק מוויכוח ציבורי לגיטימי. תושבים שפנו למערכת הביעו חשש מהשיח האלים המתפתח ברשתות החברתיות וקראו לגורמי האכיפה לבחון את המקרה.
בעוד שהרקע לדברים הוא המחלוקת הציבורית סביב שיירות המחאה, יש מי שטוענים כי התבטאויות מסוג זה עלולות להתפרש כעידוד לאלימות כלפי משתתפי ההפגנה, דבר המחייב בדיקה רצינית מצד הרשויות.
בקרב תושבים נשמעת קריאה למשטרת ישראל לבדוק את נסיבות הפרסום, לאתר את הכותב ולבחון האם מדובר בהתבטאות העשויה להוות עבירה על החוק. “אפשר להתווכח, אפשר למחות ואפשר לא להסכים – אבל ברגע שמדברים על דריסת בני אדם, זה כבר לא ויכוח אלא אמירה מסוכנת”, אמר אחד התושבים.
שיירת המחאה צפויה לצאת אחר הצהריים מאשדוד וממוקדים נוספים ברחבי הארץ, כאשר המארגנים הדגישו כי מדובר באירוע שנועד להתקיים באופן מסודר ובהתאם להנחיות.
עד כה לא ידוע על פתיחת חקירה בנושא, אולם הפרסום ממשיך לעורר הדים ברשתות החברתיות.
במערכת “חרדים אשדוד” קוראים למשטרת ישראל לבחון את הדברים בדחיפות, שכן גם בעידן הרשתות החברתיות קיימים קווים אדומים שאין לעבור – בוודאי כאשר מדובר בהתבטאויות שניתן לפרש כקריאה לפגיעה פיזית במשתתפי מחאה.