כל הפרטים

אלפי תושבי אשדוד עולים לירושלים: חתונות הענק בגור, בעלזא וויזניץ • צפי לפקקי ענק

אלפי תושבי אשדוד עולים לירושלים להשתתף בחתונות הענק בחצרות גור ובעלזא. המוני חסידי ויזניץ באשדוד משתתפים מריחוק מקום ומקירוב הלב בחתונת נכדת מרן האדמו"ר שתיערך סקווירא. 'חרדים אשדוד' עם כל העדכונים
אילוסטרציה. קרדיט: freepik

אלפי תושבי אשדוד, חסידי גור ובעלזא, עולים היום (שלישי) לירושלים להשתתף בחתונות הענק בחצרות גור ובעלזא. המוני חסידי ויזניץ באשדוד ישתתפו מרחוק בשמחת החתונה לנכדת מרן האדמו"ר שתיערך הלילה בבית המדרש הגדול של חסידות סקווירא בארה"ב.

לטובת אלפי העולים לירושלים נעדכן כי החל מהשעה 11 בבוקר, רחוב ירמיהו בירושלים ייחסם בעקבות החתונה של חסידות גור, מצומת ברנדייס עד לצומת בר אילן לא תתאפשר תנועת כלי רכב – מהשעה 11:00 ועד לשעה 19:30.

בזמן החופה של חסידות בעלזא – מהשעה 17:00 ועד לשעה 22:30, ייחסמו הרחובות; דובר שלום, דברי חיים ותורת חסד וכן חלק מרחוב ירמיהו, שכאמור במהלך כל היום והערב התנועה בו תהיה מוגבלת או לא אפשרית בכלל.

התחבורה הציבורית שעוברת במקום תועבר למסלולים אחרים, ועל ציבור הנוסעים להתעדכן בקווי ואתרי המידע הרלוונטים.

עדכוני תנועה

שתי חתונות הענק בגור ובבעלזא, שמעמדי החופה בהן ייערכו בזה אחר זה, ישתקו את רחובותיה המרכזיים של ירושלים למשך שעות רבות. בגור תיערך החופה בשעות הצהריים, ובבעלזא בשעות הערב.

בירושלים נשמו לרווחה כאשר ארגוני המחאה מהשמאל הקיצוני, שהיו אמורים להפגין במהלך היום בירושלים, ולשבש עוד יותר את התנועה ולהקשות על תנועת אלפי החסידים שיגיעו מכל רחבי הארץ – הקדימו את מחאותיהם וקיימו אותן אתמול, ביום שני.

חצר הקודש גור:
בחסידות גור יחגגו את שמחת החתונה לנכדת כ"ק מרן האדמו"ר מגור, בת לחתנו הגה"צ רבי חיים יהושע שור, בן הגה"צ ר' ישראל שמחה שור ראש ישיבת 'אור שמח', עם בן הרב מנשה ברגמן.

מעמד החופה בהשתתפות רבבות אנשים, נשים וטף יתקיים בשעה 16:10 על רחבת בית המדרש הגדול של החסידות ברחוב ירמיהו בירושלים.

סעודת החתונה תתקיים בבית המדרש הגדול בהשתתפות אדמו"רים, רבנים ואישי ציבור. הרבי מגור צפוי להיכנס לסעודת החתונה בשעה 18:45.

בחסידות הודיעו כי ב"אדורך גיין" (מעבר החסידים להתברך בפני הרבי) יעברו רק אלו שלא נשארים לסעודת החתונה, כמו כן צאצאי הרה"ק בעל ה'אמרי אמת' מגור זי"ע, והבאים מחו"ל.

חצר הקודש בעלזא:
בחסידות בעלזא יחגגו את את שמחת החתונה לנכד כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא, בן לבנו הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח, חתן הגה"צ גאב"ד מאקאווא. עם בת הרה"ג רבי אהרן בריעף ראש כולל בעלזא באשדוד, חתן הגה"צ רבי חיים דוד שובקס חבר הביד"ץ דקהל מחזיקי הדת בעלזא.

מעמד החופה בהשתתפות רבבות אנשים, נשים וטף יתקיים בשעה 19:30 ברחבת בית המדרש הגדול של החסידות בקרית בעלזא בירושלים. מעמד קבלת הפנים הוקדם לשעה 17:30. החתונה תתקיים בהיכל 'ארנה' בירושלים, בהשתתפות אדמו"רים ורבנים.

החתונה הנוכחית עתידה להיות החתונה הגדולה ביותר בחסידות, מבחינת כמות משתתפים, כאשר אלפים רבים של חסידים הגיעו מחו"ל להשתתף בחתונה, כדי לשמוח עם הרבי לאחר ההחלמה.

אמש הגיע הרבי לתפילה בכותל המערבי עם טנדר הספרינטר החדש, שהגיע עד לקיר הכותל. מאות חסידים נרגשים שרו והתפללו יחד עם הרבי.

מי שצפוי להשתתף בשמחה הוא מרן ראש הישיבה הגאון רבי משה הלל הירש, שהוזמן בשליחות האדמו"ר על ידי הגאון רבי יעקב גרינוולד וחברי הבד"ץ של בעלזא. עד כה ראש הישיבה לא הופיע בשמחות נישואי אדמו"רים למרות שהוזמן שוב ושוב, אך מחר יעשה זאת לאחר עצרת ההספד בראשותו במלאת ימי ה'שבעה' למרן הגרי"ג אדלשטיין שתתקיים בישיבת חברון. יצוין כי בקרב תלמידי מרן ראש הישיבה מדברים בהתפעלות על ההגעה המתוכננת לשמחת בית בעלזא.

חצר הקודש ויזניץ:
בחצרות ויזניץ וסקווירא יחגגו את שמחת נישואי נכדת כ"ק האדמו"ר מסקווירא, בת לבנו הגה"צ רבי יצחק טווערסקי , חתן מרן האדמו"ר מויזניץ, עם בן הגה"צ רבי אברהם משה גרויס אב"ד קרעסטיר בערבעשט וחבר הביד"ץ לעניני ממונות בשיכון סקווירא.

שמחת החתונה תיערך בהיכל בית המדרש הגדול של חסידות סקווירא בשיכון סקווירא, בהשתתפות אלפי חסידי ויזניץ וסקווירא, ובראשם אדמו"רים ורבנים מכל רחבי ניו יורק.

מרן האדמו"ר מויזניץ נחת אתמול בניו יורק. בשדה התעופה קיבלו חתנו, המחותן הרה"צ רבי יצחק טווערסקי, בן כ"ק האדמו"ר מסקווירא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן