פרס של 50,000 ש"ח

איש התקשורת מאשדוד הניע מהלך היסטרי שהרעיד את המשטרה והכנסת

איש התקשורת מאשדוד אריאל אלחרר הצליח להעלות על סדר היום הציבורי את זעקת ההורים של הבחור הנעדר מוישי קליינרמן, לאחר שהניע מהלך היסטרי נגד האדישות של הרשויות. המשטרה התגייסה למשימה, בכנסת יקיימו דיון ונדבן אמריקאי הבטיח 50 אלף ש"ח למי שיביא מידע ממשי
הבחור שנעדר מוישי קליינרמן

היום ה-82 להיעלמותו של הנער אברהם משה קליינרמן בן ה-16 ממודיעין עילית, והחיפושים אחריו העלו הילוך, כאשר עשרות מתנדבים מצטרפים היום (חמישי) לחיפושים לאחר שמשטרת ישראל הקימה צוות חקירה מיוחד לחיפושים.

מי שעוד התגייס לעזרה במציאת הנער מוישי, הוא הנדבן האמריקני, שעלה לאחרונה לישראל, שמואל סקט, שהגיע היום לבית ההורים והתחייב, כי מי שיביא מידע ממשי על מוישי, יקבל פרס בסך חמישים אלף שקלים.

רק אמש הודיעה משטרת ישראל כי הוחלט להקים צוות חקירה מיוחד לאיתורו של מוישי. בתקופה האחרונה השמיעו רבים, ובעיקר איש התקשורת מאשדוד אריאל אלחרר, ביקורת קשה על כך שלא נראה כי עושים די כדי למצוא את הנער החרדי, שהיעלמותו המסתורית מטרידה רבים.

אריאל אלחרר

לפי הודעת המשטרה, המפכ"ל קובי שבתאי שוחח עם ראש אח"מ, שמינה צוות חקירה מיוחד ביחידה לחקירת פשעים בשומרון ולצידו צוותי חקירה של אגף החקירות והמודיעין, בכדי להתחקות אחר עקבותיו של מוישי קליינרמן ולאתר אותו. "משטרת ישראל תמשיך לעשות את כל הפעולות הנדרשות על מנת להביא לאיתורו של הנעדר", מסרה המשטרה.

בפעם האחרונה שבה נראה קליינרמן הייתה ביום שישי, כ"ב באדר ב', ערב שבת קודש פרשת שמיני – אז הוא נראה באיזור מירון, ומאז אבדו עקבותיו.

אריאל אלחרר, מי שגרם לכך שהמשטרה תנקוט בפעולה, אומר ל'חרדים אשדוד' כי "כאחד שמלווה את הסיפור הזה כמעט מיומו הראשון, העליתי פשוט במשך יום יום ספירת העומר, היום כך וכך ימים להיעדרותו של הנער מוישי קליינרמן. בהתחלה אנשים צחקו עליי ולא האמינו שמישהו יעשה באמת משהו עם הסיפור, לא התייאשתי, וטפטפתי כמו מים לסלע, ואתמול משהו שם חדר כנראה עמוק. המפכ"ל הודיע על צוות חקירה מיוחד, ויו"ר הכנסת הודיע על קיום דיון דחוף בוועדה לבט"פ בשבוע הבא. אכן מדובר בבשורות טובות אבל אני לא אתייאש ולא אשתוק עד שבעז"ה נמצא את מוישי, בריא ושלם".

"81 יום נער קטין בן 16 נעלם, ואת אף אחד במדינה זה לא עניין. פעלתי לדיון דחוף ודחו לי אפילו בלי נימוק, בלתי נתפס. ללא ספק אם הוא לא היה חרדי הסיפור היה נראה אחרת לגמרי, רק לפני שבוע ראינו את זה בסיפור של הנעדרת ספיר נחום, שם כל המשטרה התגייסה לחפש אותה ואפילו מפכ"ל המשטרה בכבודו ובעצמו נסע לחפש עד שאיתרו אותה. אבל פה כלום, נקווה שמהיום זה ייראה אחרת", הוסיף אלחרר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
צורי ומירב קטן
1 שנה לפני

כל הכבוד. בע"ה הק"בה ישלם שכרך הטוב. ניצול המעמד להביא תועלת לעם ישראל.
גאים בך!

אולי יעניין אותך
1
חילוץ גופות החטופים
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן